וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בלוד: אישה נרצחה 4 חודשים לאחר בעלה

כמה שעות לאחר שצעיר נדקר למוות בכניסה לבניין באילת, צוות מד"א שהוזעק לדרך לוד הירוקה קבע את מותה של אישה שנורתה ברחוב. "בני נוער היו יכולים להיפגע מכדור תועה"

צילום: דניאל בוק עריכה: טל רזניק

ארבעה חודשים אחרי שבעלה חוסל, חיסלו אמש (שבת) אלמונים אישה בשנות ה-30 לחייה. במשטרה מעריכים כי הרקע לחיסול הוא פלילי. האישה, אם לשניים, נורתה כשהגיעה לחניון בניין המגורים בו גרה בשכונת לוד הירוקה. האלמונים, ככל הנראה שני רעולי פנים, ארבו לה וירו בה מטווח קצר. היא נפגעה בפלג גופה העליון וכל ניסיונות ההחייאה של מד"א לא צלחו.

בזירת האירוע מוצבות מספר מצלמות אבטחה וחוקרי המשטרה מנסים לבדוק האם הרצח תועד על ידן. לזירה הגיע גם ראש עיריית לוד יאיר רביבו, אשר נפגש עם מפקד המחוז וסגנו. "אין ספק שיש כאן עליית מדרגה", אמר רביבו, "שכן מדובר בחיסול בלב שכונה הומה ושאנחנו מבינים שזהו קורבן שני לאחר שבן משפחתה של הצעירה חוסל רק לפני כמה חודשים".

עוד בוואלה! חדשות:
רצח באילת: צעיר נדקר למוות בכניסה לבניין
רוסיה הטילה וטו על החלטה הקובעת שמשאל העם על קרים לא תקף
חשד לפיגוע דריסה בגוש עציון; 4 שוטרי מג"ב נפצעו קל

ראש עיריית לוד, שמתגורר שלושה בניינים מזירת הרצח, תקף בחריפות את המשטרה ואמר: "לפני חודשיים פנו אלי תושבים בשכונה שנחשבת ליוקרתית בלוד ואמרו לי שהגיעה משפחה לשכונה ומשהו מוזר בהתנהלות שלה - כל הבית מוקף במצלמות, אפילו במעלית. רק עכשיו אחרי הרצח אני מבין שהכתובת הייתה על הקיר. וזו הייתה פצצה מתקתקת. אני לא מבין מדוע המשטרה לא עדכנה אותנו על הפצצה המתקתקת הזו. המתנקשים הגיעו לתוך חנייה בין בניינים וירו לפחות 10 כדורים בזירה צפופה של הרבה בניינים ובני נוער שהסתובבו באזור היו יכולים להיפגע מכדור תועה".

אישה בשנות ה-30 לחייה נורתה למוות בלוד. דרור עינב
זירת הרצח בלוד/דרור עינב

מדובר במקרה הרצח השני שאירע אמש, שכן כמה שעות קודם לכן נדקר למוות צעיר כבן 20 ככל הנראה במהלך קטטה שפרצה בכניסה לבניין מגורים ברחוב השחם באילת. צוות מגן דוד אדום ממרחב נגב שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים יוספטל בעיר, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, אך הרופאים שטיפלו בו נאלצו לקבוע את מותו. זהותו של הנרצח ידועה למשטרה. כוחות רבים של משטרת מרחב אילת, בפיקודו של ניצב-משנה קובי כהן, הוזעקו למקום.

מפקד מרחב אילת, נצ"מ כהן, אמר כי "התקבלו במוקד המשטרה מספר קריאות על אדם שנדקר המוטל בכניסה לבניין בשכונה א' באילת. כוחות משטרה ומד"א אשר הגיעו למקום תוך זמן קצר איתרו אדם צעיר בשנות ה-20 לחייו דקור בפלג גופו העליון במצב אנוש. בשלב זה כל כיווני החקירה נבדקים".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully