וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע דריסה בגוש עציון; 4 שוטרי מג"ב נפצעו קל

פלסטיני פגע ברכב ביטחון של לוחמי מג"ב כשהקימו מחסום ארעי בבית אומר שבאזור גוש עציון. הכוח ירה לעבר גלגלי רכבו הגנוב. הוא עוכב לחקירה וטען כי לחץ בטעות על דוושת הגז

פלסטיני דרס אמש (שבת) ארבעה לוחמי מג"ב בעת שהקימו מחסום ארעי בכניסה לבית אומר שבאזור גוש עציון. הלוחמים נפצעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הלוחמים ירו לעבר גלגלי רכבו של הפלסטיני על מנת לעצרו, וכוח צה"ל שהוזעק למקום לקח אותו לחקירה.

עוד בוואלה! חדשות:
רוסיה הטילה וטו על החלטה הקובעת שמשאל העם על קרים לא תקפה
"נראה שחוטף המטוס הוא אדם מיומן שפעל כחלק מתכנית"
רצח באילת: צעיר נדקר למוות בכניסה לבניין

מחקירה ראשונית עלה כי הפלסטיני התנגש ברכב הביטחון של הלוחמים, ולטענתו, הוא לחץ בטעות על דוושת הגז. זמן קצר לאחר האירוע הודיע דובר מג"ב כי ככל הנראה מדובר בתאונת דרכים, אולם לאחר העמקת החקירה עלה חשד כי הדריסה הייתה מכוונת. מהחקירה עולה כי נהג הרכב הפלסטיני, תושב בית אומר בן 33, גנב את המכונית מסוג סיטרואן.

סריקות אחר נפילת רקטות באילת, ינואר 2014. יהודה בן יתח, מערכת וואלה! NEWS
לוחמי מג"ב ירו במחבל ופגעו בו/מערכת וואלה! NEWS, יהודה בן יתח

ביום שני ירה כוח צה"ל למוות בפלסטיני שיידה אבנים לעבר כלי רכב ישראליים שנסעו על כביש מספר 60, סמוך למאחז גבעת אסף שליד רמאללה. מצה"ל נמסר כי החיילים הציבו במקום מארב, בשל ריבוי אירועי זריקת האבנים לעבר ישראלים באזור כביש 60 בתקופה האחרונה. ברגע שהבחינו הלוחמים כי הפלסטיני הגיע למקום כדי לפגוע בכלי הרכב על הכביש, בוצע לעברו נוהל מעצר חשוד, שבסופו הוחלט לפתוח לעברו באש. פלסטיני נוסף שיידה אבנים נמלט מהמקום.

יומיים קודם לכן התרחש אירוע נוסף של יידוי אבנים סמוך לכביש 60, בקטע המחבר בין אריאל לצומת תפוח. אלמונים יידו אבנים לעבר מכוניתה של חברת הכנסת איילת שקד מהבית היהודי. האבן פגעה בשמשה הקדמית של המכונית, ונזק קל נגרם לשמשה. חברת הכנסת ועוזריה לא נפגעו. מלשכתה של שקד נמסר כי האירוע התרחש בעת שעשתה את דרכה לאירוע אזכרה של בני משפחת פוגל, שנרצחו בביתם באיתמר לפני שלוש שנים.

עדכון ראשון: 21:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully