וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות שוטרים פעלו בדרום: 15 מ"נאמני" דומרני נעצרו

העבריינים משתייכים לארגוני הפשיעה של משפחת לביא, הפועלים בדרום ובמרכז. הם חשודים בסחר בסמים ובסחיטה. בכיר במשטרה: "זאת מכה אנושה לארגון הפשע של דומרני"

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

במבצע רחב היקף שנערך לפנות בוקר (שני), ושכלל מאות שוטרים ולוחמים, עצרה היחידה המרכזית של מרחב לכיש 15 עבריינים, המשתייכים לארגון הפשיעה של משפחת לביא הפועל בדרום הארץ ומרכזה. לפי הערכות המשטרה, משמש הארגון של משפחת לביא "זרוע מבצעת" עבור ארגונו של שלום דומרני.

המעצרים התאפשרו בתום חקירה סמויה של חצי שנה. העבריינים חשודים בעבירות לכאורה של חברות בארגון פשיעה, הלבנת הון, סחיטה באיומים, סחר בסמים וקשירת קשר לביצוע פשע. מאות משוטרי המחוז הדרומי, מרחב לכיש ולוחמי מג"ב דרום, יחד עם אנשי יחידת "יהלום" - היחידה הארצית לחקירות ומאבק בפשיעה של רשות המיסים - פשטו על בתי החשודים באילת, באשקלון, ברחובות, בתל אביב ובחדרה, עם צווי מעצר וחיפוש, ועצרו את החשודים המזוהים עם פעילותם של ארגוני פשיעה בדרום ובמרכז.

עוד בוואלה! חדשות:
הצעה להארכת הדיונים בכנסת, הרצוג: "מאוחר מדי"
פלסטיני שניסה לחטוף נשק מחייל במעבר אלנבי נורה ונהרג
עדיין אין זכר למטוס שנעלם: "תעלומה חסרת תקדים"

הפשיטה על ארגון הפשע של האחים לביא. מרץ 2014. דוברות מרחב לכיש, חטיבת דובר המשטרה
הכסף המזומן שנתפס בפשיטה/חטיבת דובר המשטרה, דוברות מרחב לכיש

במהלך המבצע הוחרמו גם שישה כלי רכב, כסף מזומן בסך עשרות אלפי שקלים, מסמכים ורכוש אחר, ששימשו כולם, על פי החשד, לביצוע העבירות. בכוונת המשטרה לחלט את הרכוש התפוס לאוצר המדינה בתום החקירה.

החשודים, בשנות ה-20 עד ה-50 לחייהם, נחקרים משעות הבוקר במשרדי היחידה המרכזית של מרחב לכיש. בהמשך היום תבקש המשטרה מבית משפט השלום באשקלון, להאריך את מעצרם.

?זאת מכה אנושה לארגון הפשע של דומרני - שהם (משפחת לביא - י.י) היו הזרוע המבצעת שלו", סיפר גורם בכיר במשטרה. "אנשיו של דומרני במנוסה בגלל משפחת שלמה, וגם בגלל המשטרה שמצליחה להכניס אותם למעצרים?. לדבריו, ?מדובר בשני אירגוני פשע, אחד של משפחת לביא ואחד של יעקב משייב, שהחליטו לשלב כוחות בביצוע העבירות?, הסביר הגורם, ?משפחת לביא נכנסה לוואקום שנוצר מאז מעצרו של שלום דומרני, ויעקב משייב שהשתחרר מהכלא נכנס לוואקום לאחר מעצרם של חברי ארגון משפחת בן שטרית באילת". "הוא השתלט על הסמים, הזונות וההלוואות בעיר אילת", הוסיף הגורם, "בני שתי המשפחות ישבו יחד בכלא ושוחררו לפני עשרה חודשיים ובנו את כוחם והחלו לשתף פעולה במטרה לשקם את מעמדם?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully