וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני שניסה לחטוף נשק מחייל במעבר אלנבי נורה ונהרג

תושב שכם בן 37 התנפל על חייל במעבר הגבול שבבקעת הירדן, וכוחות שהוקפצו לשם ירו בו למוות בתום נוהל מעצר חשוד. המסוף נסגר לתנועה ופונה מאנשים עד סיום התחקיר

צילום: רשות שדות התעופה, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

חשד לניסיון פיגוע במעבר הגבול: פלסטיני נורה הבוקר (שני) למוות במסוף הגבול גשר אלנבי שבבקעת הירדן. מפרטים ראשונים עולה כי הפלסטיני ניסה ככל הנראה לחטוף נשק מאחד החיילים שהיו במקום, ובתום נוהל מעצר חשוד, הוא נורה. בתום פעולות החייאה נאלץ צוות מד"א אשר הגיע למסוף הגבול עם ירדן לקבוע את מותו של הפצוע, תושב שכם בן 37.

האירוע החל אחרי שהפלסטיני, שחי בשנתיים האחרונות בירדן, היה בדרכו לעבר החלק הישראלי של המסוף. גורם ביטחוני אמר לוואלה! חדשות כי הוא ירד מהאוטובוס, צעק "אללה הוא אכבר", ובשלב מסוים פתח בריצה לעבר חייל תוך שהוא מנסה לחטוף את נשקו. לדברי הגורם, החייל מגדוד האב"כ של חיל ההנדסה נאבק בו, והצליח להדוף את החשוד. מאבטחים אזרחיים וחיילי צה"ל שהגיעו למקום כדי לנטרל את הפלסטיני ביצעו נוהל מעצר חשוד ולאחר שהבחינו בסכנת חיים ירו לעברו. הגורם הדגיש כי לא ברור מי אחראי לירי, האם מאבטחי רשות שדות התעופה או חיילי צה"ל והנושא נמצא בתחקיר.

מרשות שדות התעופה נמסר כי הפעילות במסוף, שמיועד לתנועת פלסטינים ותיירים בלבד, הופסקה עד תום האירוע. האזור נסגר ומתבצע כעת תחקיר של גורמי צבא וביטחון - כשאחת הסברות היא שמדובר בניסיון פיגוע שכשל.

עוד בנושאי צבא וביטחון
בשל חשש ממטען בספינת הנשק: נמל אילת פונה
הרופא שנאבק למען צה"ל בפרשת א-דורה - נלחם בסרטן
פעיל חמאס נהרג ב"תאונת עבודה" ברפיח, 9 נפצעו

פלסטיני נורה למוות כשניסה לחטוף נשק בגשר אלנבי. מרץ 2014. רשות שדות התעופה,
פלסטיני נורה למוות כשניסה לחטוף נשק בגשר אלנבי. מרץ 2014/רשות שדות התעופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully