וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעיל חמאס נהרג ב"תאונת עבודה" ברפיח, 9 נפצעו

9.3.2014 / 0:06

איבראהים אל-ע'ול, פעיל מרכזי בזרוע הצבאית של חמאס בן 30, מצא את מותו בעקבות פיצוץ בלתי צפוי, במהלך מה שגורמים בחמאס מגדירים "משימה ג'יהאדיסטית". תשעה נפצעו קשה

פעיל הזרוע הצבאית של חמאס מחזיק רקטת קסאם. GettyImages
נהרג במהלך "משימה ג'יהאדיסטית". פעיל חמאס ברצועת עזה, השבוע/GettyImages

איברהים אל-ע'ול, פעיל חמאס מרכזי בן 30, נהרג אתמול (שבת) בפיצוץ באזור אל-חשאשין שברפיח, בדרום רצועת עזה. תשעה פלסטינים נוספים נפצעו בפיצוץ, שלפי חמאס אירע בשל "משימה ג'יהאדיסטית" - ככל הנראה בעת שטיפל בחומרי נפץ. משרד הבריאות של חמאס בעזה מסר כי אל-ע'ול נהרג בפיצוץ בלתי-צפוי "במהלך אימונים", ואישר כי תשעת הנוספים נפצעו באורח קשה.

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, הודיעו כי הרוג משתייך לשורותיהם, ואישרו כי מדובר ב"פיצוץ פנימי". עוד נמסר על אל-ע'ול הוא מפקד בארגון.

עוד בוואלה! חדשות:
ספינת הנשק האיראנית בנמל אילת; החלה פריקת המכולות
איטליה ואוסטריה: אזרחינו לא היו על המטוס המלזי שנעלם
המבקר לשעבר: "עדויותיה של שולה זקן היו בידיי"

חייל ליד סוללת כיפת ברזל באזור שדרות, דצמבר 2013. AP
שתי רקטות נורו מרצועת עזה בליל רביעי. סוללת "כיפת ברזל" סמוך לשדרות/AP

בחודש שעבר, האני סלאמה חוסיין, בן 27, נהרג בפיצוץ דומה במרכז רצועת עזה – כך לפי דיווחים בכלי תקשורת מקומיים. שני בני אדם נוספים נפצעו באורח בינוני בפיצוץ, שככל הנראה נגרם כתוצאה ממה שדווח כתאונת עבודה. חוסיין היה גם כן פעיל בזרוע הצבאית של חמאס.

שתי רקטות קסאם נורו ביום רביעי מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, אך למרבה המזל נחתו בשטחים פתוחים. זמן קצר לפני חצות דווח על אזעקת "צבע אדום" שנשמעה באזור העיר שדרות. זוהתה נפילת רקטה בשטח פתוח, ולא דווח על נפגעים או על נזק. שעות ספורות קודם לכן, התפוצצה רקטת קסאם באזור גדר המערכת בגבול הדרום, ככל הנראה בשטח הפלסטיני. גם באירוע זה לא דווח על נפגעים או על נזק כתוצאה מהפיצוץ.

(עדכון ראשון: 21:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully