וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שולה מאוכזבת, עדותה נגד אולמרט תפורסם בשבוע הבא"

פרקליטה של ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר, התייחס להחלטת הפרקליטות שלא להפוך את זקן לעדת מדינה במשפט "הולילנד". הפרקליטות: "זקן לא הביאה ראיות חיצוניות תומכות"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

"שולה מאוכזבת": פרקליטה של שולה זקן, עו"ד עפר ברטל, התייחס הבוקר (שישי) להחלטת הפרקליטות להפסקת המגעים עם מי שהייתה ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. משמעותה של החלטת הפרקליטות היא שזקן לא תשמש עדת מדינה נגד אולמרט במסגרת משפט "הולילנד". ואולם, לדברי עו"ד ברטל, שדיבר עם כתבים מחוץ לביתו בתלמי מנשה, "פרטי העדות שמסרה זקן נגד אולמרט בחקירה יפורסמו בשבוע הבא".

בהחלטת הפרקליטות אמש נמסר כי ההחלטה "התקבלה תוך בחינת נסיבות העניין ושקילת שינויים שונים, לרבות השלב המתקדם בו מצויים התיקים שזקן הואשמה בהם". עוד נמסר, כי שלב משפטה של זקן מאפשר הצגת ראיות נוספות לבית המשפט רק בנסיבות חריגות ביותר, "לצד העובדה כי גברת זקן לא הביאה ראיות תומכות חיצוניות לדבריה".

כותרות אחרונות על פרשת "הולילנד":
חקירת זקן: "אין כאן חומר נפץ, אך יש עם מה לעבוד"
שולה זקן נחקרה על פרשת "הולילנד" ביאח"ה
כל שחיתות ציבורית סופה להתגלות / אלדד יניב

שולה זקן בבית המשפט המחוזי בת"א, אוקטובר 2013. יותם רונן
פרטי העדות יפורסמו בימים הקרובים. זקן/יותם רונן

"למערכת המשפט ולציבור ניתנה הזדמנות פז יחידה במינה, להרחיב ולחשוף את כל שקרה בסביבתה הקרובה של גברת זקן במשך כל שנות עבודתה", הגיבו ברטל וסניגורה הנוסף של זקן, עו"ד דב גלעד כהן. לטענתם, "הזדמנות זאת – דומה שהוחמצה לעת הזו. גברת זקן ביקשה לחשוף אירועים בהם היו מעורבים אחרים, להם הייתה עדה. היא הושיטה יד לעבר המדינה וזו סירבה ללחוץ את ידה. אנו תקווה שהחלטה זו תשתנה בעתיד, לאור היותה שגויה".

אמיר דן, יועץ התקשורת של אהוד אולמרט, מסר: "מה שקרה בימים האחרונים הוא ניסיון חסר תקדים בתולדות המשפט בישראל להשפיע על שופט, היושב בימים אלה וכותב את הכרעת הדין. לצערנו, הפרקליטות, במצוקתה, שיתפה פעולה עם הניסיון להסיט משפט, בין השאר באמצעות הצהרות הזויות וחסרות שחר של גורמים אינטרסנטים, ולהכריעו מחוץ לכותלי בית המשפט". "אך כעת", הוסיף דן, "התברר מה שטענו שוב ושוב, כי מאחורי ההצהרות המנופחות אין דבר וחצי דבר. הפרקליטות הבינה, אם כי באיחור, שמדובר בהטיית משפט במלוא מובן המילה והחליטה בסופו של דבר, בצדק, לשים סוף לכך".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully