וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת זקן: "אין כאן חומר נפץ, אך יש עם מה לעבוד"

ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט נחקרה במשך 8 שעות במשטרה, אך עדותה לא סיפקה חומרים נפיצים במיוחד. ככל הנראה, היא לא תיחקר פעם נוספת. הפרקליטות תבחן את הפרטים

מערכת וואלה!

ראש לשכתו של אהוד אולמרט לשעבר, שולה זקן, נחקרה היום (רביעי) על ידי צוות החקירה המיוחד של היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433. במהלך החקירה, הבינו החוקרים כי אין בעדותה חומרים נפיצים משמעותיים, אולם ככל הנראה כן ייעשה שימוש בחלק מן המידע שהעבירה. בחקירתה סיפרה זקן על פרשיות מן העבר. סביר להניח שלא תיחקר עוד. מעבר לפרשת הולילנד היא סיפקה מידע גם על ראשונטורס

עוד בוואלה! חדשות:
נתניהו: הנשק על הספינה מאיראן היה מסכן את אזרחי ישראל
כשמפקד חיל הים הודיע לרמטכ"ל: "השתלטנו על ספינת הנשק"
פצוע ראשון מהקרבות באוקראינה הגיע לטיפול בישראל

עדותה של זקן אמורה להיבחן על ידי החוקרים שישקללו את גרסתה החדשה אל מול חומרי החקירה שנאספו עד עתה. רק אז אמורה הפרקליטות להחליט אם היא מתכוונת לחתום על הסכם עדת מדינה עם זקן. גורמים במערכת אכיפת החוק המעורים בפרטי החקירה של זקן, אמרו בתום חקירתה כי מהתרשמות ראשונית ניכר שגרסתה הייתה עקבית וללא סתירות.

שולה זקן בבית המשפט המחוזי בת"א, אוקטובר 2013. יותם רונן
במשטרה לא מקלים ראש בעדותה. זקן/יותם רונן

זקן הובאה למתקן המשטרתי לאחר שנפגשה עם החוקרים והוכנסה לרכב משטרתי סמוי, כדי לחמוק מאנשי התקשורת שהמתינו לה סמוך למשרדי להב 433 בלוד. חקירתה נמשכה שמונה שעות. בתום החקירה העריכו גורמים במשטרה כי בדיקת החומר עשויה להימשך זמן מה, וייתכן אף במשך כמה יממות. קיימת אפשרות לפיה זקן תידרש למסור עדות נוספת. גורם במשטרה העריך כי "האורות במשרדי יאח"ה יישארו דלוקים בלילות הבאים". לפי שעה לא ברור אם בפרטים שמסרה זקן די חומר כדי לאפשר לפרקליטות לחתום איתה על הסכם עד מדינה.

אמיר דן, יועץ התקשורת של אולמרט מסר בתגובה: "לכל אורך המשפט עלתה תמונה ברורה אחת ויחידה - אולמרט לא קיבל מעולם שוחד כלשהו, לא משמואל דכנר, ולא מאף אדם אחר - תמונה זו לא תשתנה. הפרקליטות, אשר נמצאת במצוקה קשה, הולכת שבי אחרי אשליות והצהרות שווא שאין מאחוריהן דבר וחצי דבר. בית המשפט הודיע כי הכרעת הדין בתיק תינתן תוך פחות מחודש. הפרקליטות מבינה היטב, כי משמעות החתימה על הסכם בשלב כה מאוחר, אם יאושר על ידי בית המשפט, היא דחיית ההחלטה בתיק זה בחודשים רבים מאוד. רק פרקליטות החוששת מהחלטת בית המשפט בתיק, יכולה לקדם בשלב שכזה הסכם כה תמוה, שמטרתו האמיתית היא דחיית ההחלטה בזמן רב, והמשך מסע הרדיפה, הלא אנושי ממש, אותו היא מנהלת נגד אולמרט כבר שנים רבות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
"אין אפשרות להפוך את שולה זקן לעדת מדינה". דניאל בוק
אהוד אולמרט/דניאל בוק
  • עוד באותו נושא:
  • שולה זקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully