וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולה נגד אהוד: כל שחיתות ציבורית סופה להתגלות

4.3.2014 / 10:51

מי שהייתה יד ימינו של אולמרט מוכנה ללכת לכלא ולהעיד נגדו. הפרקליטות חייבת לתת לזקן לספר הכל, ולחשוף אותו. זה גם לקח לפוליטיקאים שעדיין ממשיכים לקחת כסף במעטפות

שולה זקן כבר הסכימה לחתום על הסכם עדת המדינה, וכעת ממתינים להחלטת הפרקליטות אם לקבלו. הפרקליטות היא עורך הדין של הציבור הישראלי, והיא מחויבת לאפשר לשולה זקן לספר את כל האמת. כבר כמה שבועות ההפרקליטות הזאת רוקדת לחלילו של הרב יאשיהו פינטו, שנתן כסף כדי לקנות קצין משטרה, וזאת כי הוא רוצה לספר מה שהוא יודע על ניצב מנשה ארביב. גם שולה רוצה לספר. היא רוצה לספר על 30 שנות שחיתות עם אהוד שלה. לכן, הפרקליטות חייבת לאפשר לזקן לדבר ולספר את כל הסיפור שלה מא' עד ת'.

זקן כבר אמרה שכשהיא תספר את הסיפור שלה אולמרט ילך לכלא. אולמרט מציג את עצמו בציבור הישראלי כמי שמתכוון לרוץ בבחירות הקרובות לראשות הממשלה. אין אינטרס ציבורי גדול מזה לתת לזקן לספר את כל מה שהיא יודעת על מעטפות הכסף והפרשיות שנקשרו בשמו של ראש הממשלה לשעבר בעשרות השנים שהוא נמצא בפוליטיקה.

זה גם שירות גדול לפוליטקאים אחרים שממשיכים בימים אלה לקחת מעטפות מתוך הנחה שהעוזרים שלהם ימשיכו לשכב על הגדר ולשמור על זכות השתיקה. על הפרקליטות מוטלת חובה גדולה ללמד שיעור גדול את אותם הפוליטיקאים שידעו, שהאמת סופה לנצח, ושכל שחיתות ציבורית סופה להתגלות.

אם הפרקליטות - מסיבות בלתי ענייניות שבהן פגיעה באינטרס הציבורי, לא תאשר את ההסכם עם שולה זקן, אני אישית אדאג להגיש בג"ץ.

עוד בפרשת הולילנד
זקן לתומכיה: "לבי נשבר ושמחת הלב כמעט כבתה"
הכרעת הדין במשפט תינתן בסוף החודש
האם זה המשפט שגרם לשולה זקן לדבר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully