וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקן לתומכיה: "לבי נשבר ושמחת הלב כמעט כבתה"

בימים הקרובים ייוודע אם היא עתידה להפוך לעדת מדינה בפרשת "הולילנד". בינתיים, הודתה בדף הפייסבוק לתומכיה: "הברכות והחיזוקים שיצאו מהלב הם אלו שחיזקו אותי"

צילום: דניאל בוק, יוסי ציפקיס, עריכה: מיכאל ברגמן

רגע לפני ההחלטה אם להפוך אותה לעדת מדינה, וזמן קצר לפני הכרעת הדין בפרשת הולילנד - שולה זקן, שעד היום נמנעה מלדבר באופן ישיר בתקשורת, העלתה היום (שני) סטטוס לעמוד הפייסבוק שלה שבו כתבה: "זה לא סוד שבימים האחרונים לבי נשבר ושמחת הלב הקטנה שעוד נותרה בי, גם היא כמעט כבתה... עד שבאתם אתם, אנשים יקרים, בני משפחה, חברים ועמך - עם ברכות וחיזוקים שהרגשתי שיצאו מהלב והם אלו שחיזקו אותי באמונתי, השיבו לי את שמחת החיים ובדרך זו אני מבקשת להודות לכם ולברך כל אחת ואחד מכם".

עוד באותו נושא:
שולה זקן משנה גרסה: "נמאס לי שהכול עליי"
סנגורה של זקן: "היא עשתה את מה שאולמרט אמר לה"
בנה של שולה זקן: "זה שבגד יראה את פרצופו?"

הדברים שכתבה מתייחסים ככל הנראה לפגישה שהיא ומשפחתה צפויים לערוך הערב עם פרקליטיה, עופר ברטל ודב כהן-גלעד, לאחר התחדשות הדיונים בין פרקליטיה לבין הפרקליטות אודות מעורבותה בפרשת "הולילנד". סיבת ההתחדשות היא הסכמתה לרצות עונש מאסר בפועל - מה שהיווה תנאי הסף של הפרקליטות להפיכתה לעדת מדינה.

סטטוס שפרסמה שולה זקן. פייסבוק, צילום מסך
"אוהבת ומעריכה, שולה"/צילום מסך, פייסבוק

בקרוב תעיד זקן במשטרה במטרה להציג בפני הפרקליטות את המידע שבידה, לפיו יוחלט אם עסקת עדת המדינה כדאית בשבילם. מסתמן כי מאסרה ינוע בטווח שבין 11 חודשים לשנה וחצי. לא מן הנמנע שעסקה כזו, אם תיסגר, תתרחש כבר השבוע. טיב המידע אותו יכולה זקן לספק - אותם פרטים מוכמנים שרק היא יכולה להביא מתוקף תפקידה כראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט במשך שנים רבות - הוא זה שיכריע את כדאיות העסקה.

בימים האחרונים שהתה זקן בחופשה באי היווני רודוס והסמיכה את פרקליטיה לדון עבורה גם בשאלת המאסר. הסטטוס שהעלתה זכה לתגובות אוהדות רבות, בין היתר: "שולה יקירתי, את נלחמת מול ענקים, מלחמת דוד וגליית" ו-"חזקי ואמצי יקירה.. ואל ישבר לבך.. אחרי הכול אולמרט לא אבא שלך באמת... נתת לו את היחס הכי מכובד בעולם וקבלת סכין בגב. ולכן חזקי ואמצי מכל הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully