וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגורה של זקן: "היא עשתה את מה שאולמרט אמר לה"

סנגורה של ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר, אמר בסיכום דברי ההגנה בפרשת הולילנד, כי אולמרט הוא "בעל הסמכות", וכי "אחרי ששיחדת אותו, לשחד את שולה זקן זה בזבוז זמן"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

(זקן בעדותה: "נמאס לי שהכול נופל עלי")

"עד המדינה הודה ששיחד את אולמרט. אחרי שאתה משחד את בעל הסמכות, לשחד את זקן זה בזבוז זמן", כך טען היום (שלישי) עו"ד עופר ברטל, פרקליטה של שולה זקן, בדברי הסיכום של ההגנה במשפט הולילנד. בדיון שנערך בבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוסיף ברטל כי אינו מתכוון "לטעון ששולה זקן צדיקה", ומנגד הבהיר כי "הקפיצה בין עבירה של הפרת אמונים לעבירה של שוחד היא קפיצה נחשונית".

לראשונה, הפנה ברטל את האשמה כלפי ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט. "שולה ואהוד הם לא אותו אדם,למרות שכל חייה עשתה דברים בשביל האינטרסים שלו. אולמרט לקח אותה בגיל 16, וכל מה שעשתה היה לפאר ולהאדיר אותו", אמר. בהמשך הביא ברטל דוגמה לכך שזקן רק מילאה הוראות: "היא קיבלה פקודה והלכה אחרי מה שאמרו לה", הדגיש.

עוד על משפטה של שולה זקן:
פרקליטו של אולמרט: זקן מסרה במשפט "גרסה שקרית"
השופט לזקן: "הגיוני שאת ומסר שמתם לאולמרט מוקש?"
זקן עלולה לשלם את המחיר על החמצת עסקת הטיעון

שולה זקן בבית המשפט המחוזי בת"א, אוקטובר 2013. יותם רונן
זקן בבית המשפט באוקטובר האחרון/יותם רונן

על השתלשלות האירועים עם עד המדינה המנוח, שמואל דכנר, אמר כי "היא אמרה: 'אם עובד ביקש ממני, יש מצב טוב שהתקשרתי ועשיתי את אותן פעולות'. זקן עשתה מה שביקשו ממנה, אחרי שהבינה שמה שעשתה תורם לאולמרט.

זקן, שלאורך כל הדרך שמרה על חזית מאוחדת עם אולמרט וסרבה להעיד נגדו בפרשת "ראשונטורס", הורשעה בעוד שראש הממשלה לשעבר זוכה. בתקופה האחרונה היחסים בין השניים התערערו עוד, וזקן אף עזבה את אחד הדיונים בפרשת "הולילנד" כשהיא נסערת - לאחר שלא זכתה לגיבוי המלא לו ציפתה מראש הממשלה לשעבר בעדותו. "אני אמרתי בדיון הקודם שהכול עליי, אבל נמאס לי עליי", אמרה בחודש שעבר בבית המשפט.

במסגרת המתיחות האחרונה בין זקן לאולמרט, העלה אתמול בנה של זקן, נדב, סטטוס לפייסבוק, שבו תקף את ראש הממשלה לשעבר. "אני כל כך סקרן לדעת אם זה ש'לא רואה ממטר', זה ש'רומס' לטובת הגשמת שאיפותיו הפוליטיות העתידיות לכאורה, זה 'שבגד והפקיר' יראה את פרצופו מחר", כתב הבן. "לפעמים היהירות משתלטת! מי אמר 'היבריס' ולא קיבל?!".

זו אינה הפעם הראשונה שהקרע בין אולמרט לזקן בא לידי ביטוי. לפני שבוע נפגשו השניים באירוע, ובמהלכו, לפי הפרסומים, צעקה זקן לעבר אולמרט את המילים "מכרת אותי". בנוסף לכך אמרה זקן לאולמרט באותה הזדמנות: "אתה אומר שאני מושחתת? אני אומרת שכל מה שעשיתי - למדתי ממך". למחרת התייחס בנה של זקן לפרשה ואמר: "אני לא בחרתי לשמור על זכות השתיקה. אז אחרי תקופה ארוכה אני רוצה לפרוק את מה שעל לבי, ואתחיל ב'תתבייש לך, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט'. המשך יבוא".

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully