וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולה זקן משנה גרסה: "נמאס לי שהכול עליי"

גלעד גרוסמן

17.10.2013 / 9:56

יד ימינו של ראש המשלה לשעבר אולמרט העידה כי העבירה למקורב, אורי מסר, כספים שקיבלה מדכנר לכיסוי גירעונות, זאת למרות שלא היו כאלה. על אולמרט: "לא דיברתי איתו על זה"

צילום: טל אנגלנדר, אבי כהן, גדעון צנטנר; עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

"אני אמרתי בדיון הקודם שהכל עלי, אבל נמאס לי עלי" - כך אמרה הבוקר (חמישי) שולה זקן, ראש לשכתו לשעבר של ראש הממשלה אהוד אולמרט, שחזרה להעיד במשפט הולילנד המתקיים בבית המשפט המחוזי בתל אביב בתום שבוע מנוחה בשל מצבה הנפשי. לאחר שבדיון הקודם אמרה זקן בזעם כי בזבזה 100 אלף שקלים שקיבלה מעד המדינה שמואל דכנר, שינתה הבוקר את גרסתה והפנתה אצבע מאשימה אל מקורבו לשעבר של אולמרט, עורך דין אורי מסר. היא סיפרה כי מסרה 60 אלף שקלים למסר לשם כיסוי גירעונותיו הפוליטיים של אולמרט. "אני לא רוצה לחשוב שמישהו ניצל אותי. אני לא רוצה לחשוב שנוצלתי, משום שהיה לי אמון מלא באנשים שעבדתי איתם", אמרה זקן.

שולה זקן מגיעה להעיד במשפט הולילנד בבית המשפט המחוזי בת"א. נמרוד סונדרס
"אורי מסר הוא אחי". זקן בבית המשפט/נמרוד סונדרס

זקן שבה וסיפרה כי דכנר נתן לה 100 אלף שקלים באופן אישי, לאחר שסירב להעביר כספים לאולמרט. את הכספים, העידה, הפקידה בחשבונות של בניה ושל אחותה. "לא רציתי שישייכו את הכסף אלי, ולכן הפקדתי אצל אחותי", הודתה. "לא חשבתי שעשיתי משהו לא בסדר. היות והכסף לא מיועד לי, לא הפקדתי בחשבונות שלי. לא הייתי צריכה כסף, אני לא ניסיתי להסתיר את הכסף".

לדבריה, העבירה 60 אלף שקלים למסר, משום שחשבה כי אולמרט צבר גירעונות במערכת הבחירות, דבר שלא היה נכון. "אני הבנתי שיש גירעונות דרך אורי מסר, לא ידעתי שבזמן אמת לא היו גירעונות", אמרה. עם זאת, היא המשיכה להרחיק את אולמרט מהכסף. "עם אהוד אולמרט אף פעם לא דיברתי על גירעונות", העידה. "לא רציתי לערב את אהוד במקום שהוא לא צריך להיות. אחרי מערכת בחירות הוא היה עסוק בתשתית ולא חשבתי שאני צריכה להטריד אותו בדברים האלה. הייתי אשת אמונו, וכמוני גם אורי מסר, ועבדנו בשיתוף פעולה מלא. אורי מסר כמו אח לי, הוא קורא לי 'אחותי', היה לו קשה להתמודד עם דברים מסוימים".

זקן נשאלה על ידי השופט דוד רוזן האם לא חשבה בשעתו כי יש בעייתיות בכך שקיבלה כסף מיזם פרויקט הולילנד בזמן שהיא עבדה בעיריית ירושלים. זקן השיבה בשלילה. "דכנר לא עבד איתי", טענה. "כשהוא אומר לי אני רוצה לתת לך ונותן לי, אז הולילנד בכלל לא הדליקה נורה. דבר שני, אורי מסר ידע על מערכת היחסים שלי עם שמוליק". השופט רוזן שאל מדוע לא פנתה אל אולמרט ואמרה לו שמסר העלים את הכספים. "אני יודעת שאורי עם אהוד, וכשהוא אומר לי משהו אצלי זה קדוש. כשאני אוספת כסף לגירעונות אני לא משתפת את אהוד, שנינו אנשי אמון. אני לא בודקת את זה משום הוא שמר על זכות השתיקה וזה נשאר עלי", אמרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully