וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד אולמרט העיד - זקן עזבה בזעם את האולם

3.10.2013 / 13:50

ראש לשכתו של אולמרט לשעבר נטשה את אולם הדיונים לאחר שלא קיבלה את הגיבוי שלו ציפתה מראש הממשלה לשעבר בשלב העדויות. מקורב לאולמרט: "טבעי ששולה תפרוק עצבים"

צילום: רועי דן, עריכה: גדי וינסטוק

סערה מחוץ לאולם בית המשפט: ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, המשיך להעיד היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב במסגרת פרשת הולילנד, שבה הוא מואשם בקבלת שוחד בעת ששימש כראש העיר ירושלים. במהלך העדות, יצאה ראש לשכתו לשעבר של אולמרט, שולה זקן, מאולם הדיונים בזעם לאחר שלא זכתה לגיבוי המלא לו ציפתה מאולמרט.

שולה זקן בבית המשפט המחוזי בשלב עדותו של אולמרט. דרור עינב
זקן בבית המשפט לפני שיצאה מהאולם, היום/דרור עינב

במהלך העדות, שאל התובע, עורך הדין יונתן טלמור, לפשר מכתב שהגיע ללשכה מעד המדינה המנוח שמואל דכנר בנוגע להולילנד. אולמרט ייחס את הגעת המכתב לקשר הטוב שהיה בין דכנר לזקן, מואשמת במסגרת הפרשה בקבלת שוחד והלבנת הון. "אז בעצם אתה אומר שהיחסים בין דכנר לזקן הם מושחתים?", תהה השופט. בתגובה אמר אולמרט: "אני לא רוצה להגיד דבר כזה. שולה בעצמה תעיד פה בהמשך".

למשמע הדברים יצאה זקן בכעס מהאולם וביקשה כמה דקות להירגע. לשאלות כתבים לגבי דברי אולמרט, השיבה: "אני לא חושבת שראוי שאתייחס כל עוד הדיון המשפטי נמשך". בחוץ, התפתח דין ודברים בינה לבין אחד מיועציו של אולמרט שהיה באותה העת מחוץ לאולם. מקורב לאולמרט אמר לוואלה! חדשות לאחר המקרה: "שולה פורקת לחצים, בכל זאת שלוש שנים היא מתמודדת עם המצב הזה. טבעי שהיא תפרוק את זעמה".

סנגוריה של זקן, עורכי הדין עופר ברטל ודב גלעד כהן, אמרה בתגובה: "הגברת זקן מתמודדת במשך שבע שנים עם שלושה משפטים ועם חקירות משטרה מורכבות. מבחינתכם, היא אישה מושחתת ונושא לכתבות נרחבות אבל היא גם רעיה לבעל וגם אימא לילדים. כשפוגעים בה, היא נפגעת. כאשר יורד גשם, היא נרטבת. ראיתם היום איך היא נפגעת כאדם ממר אולמרט. יחד עם זאת, מר אולמרט מעיד להגנתו כנאשם במשפט פלילי ומן המצר הוא אומר לעיתים דברים שלא ערוכים כנראה כפי שהוא התכוון. מר אולמרט הוא נאשם במשפט פלילי ואינו קובע דבר במשפט הזה. מי שקובע הוא בית המשפט, אשר ישמע את הדברים בצורה נרחבת ומפורטת החל משבוע הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"זה לא אולמרט שאנחנו מכירים"

בחודש יוני האחרון התיר בית המשפט המחוזי בתל אביב לפרסם כי היו עדויות בדבר רומן בין זקן לבין דכנר, ששמו הותר לפרסום לאחר שהלך לעולמו לפני כחצי שנה. ההערכה הייתה כי ייתכן שהדבר יסייע לראש לשכתו של אולמרט לשעבר, שתטען כי קיבלה כספים ומתנות מדכנר בשל הקשר ביניהם, ולא כשוחד עבור אולמרט. מנגד, דכנר העיד בבית המשפט כי זקן ביקשה ממנו שיספר כי ניהל עמה קשר רומנטי אם יתבקש להסביר מדוע קנה לה מתנות.

במהלך העדות היום, הקשה התובע על אולמרט. "דכנר, לפי עדותך הוא אינטרסנט. האם הוא לא יביא לידיעתך שהוא ובני משפחתו ומקורביו תרמו לך?", תהה. השופט דוד רוזן הביע פליאה מכך שאולמרט לא התעניין ברשימת התורמים שלו. "אדם חם ולא מתנשא כמוך רואה שם שהוא לא מכיר ולא שואל 'שולה, מי זה?' זה לא אולמרט שאנחנו מכירים", אמר. "אני יכול להגיד שאני לא רואה ברשימה אף אדם שהדליק לי נורת אזהרה", השיב אולמרט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש הממשלה לשעבר נשאל גם כיצד ייתכן שלא ידע על הבעיות הכלכליות הקשות של אחיו יוסי. השופט רוזן תהה איך אולמרט, שעמד בקשר עם יהודים אמידים ביותר, לא ביקש מאף אחד מהם לסייע לאחיו. "אפילו באופן שקוף, איך לא אמרת לאף אחד מהם 'תראה איך אתה יכול לעזור לו', כחברים טובים"?

פרשת הולילנד - כותרות נוספות
אולמרט על הולילנד: מעולם לא קיבלתי אגורה מעד המדינה
פרשת הולילנד: אורי לופוליאנסקי הכחיש שקיבל שוחד
”רומן” בין שולה זקן לעד המדינה במשפט הולילנד?

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully