וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רומן" בין שולה זקן לעד המדינה במשפט הולילנד?

גלעד גרוסמן

13.6.2013 / 18:07

בית המשפט התיר לפרסם עדויות על קשר רומנטי בין ראש לשכתו של אהוד אולמרט לשעבר לשמואל דכנר. הדבר עשוי לסייע לזקן, שתטען כי קיבלה מדכנר כספים בשל הקשר ביניהם

בית המשפט המחוזי בתל אביב התיר היום (חמישי) לפרסם כי היו עדויות בדבר רומן בין שולה זקן לבין עד המדינה בפרשת הולילנד, שמואל דכנר. לכאורה, ייתכן שהדבר יסייע לראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שתטען כי קיבלה כספים ומתנות מדכנר בשל הקשר ביניהם, ולא כשוחד עבור אולמרט. מנגד, דכנר העיד בבית המשפט כי זקן ביקשה ממנו שיספר כי ניהל עמה קשר רומנטי אם יתבקש להסביר מדוע קנה לה מתנות.

שולה זקן ושמואל דכנר. ניב אהרונסון, עומר מירון
אולמרט ידע על הקשר ביניהם? זקן ודכנר/עומר מירון, ניב אהרונסון

העדויות שהותרו לפרסום הן של העוזרת של דכנר, שרון פוחס, שהעידה כי דכנר נהג לשוחח רבות עם זקן, ושל נהגו עופר לוי, שסיפר על מפגשים בין השניים ועל יחסי קרבה. כמו כן, גם אביגדור קלנר, מהנאשמים הבכירים בפרשה, העיד כי דכנר אמר לו כי היה מעורב רומנטית עם זקן. בעדותו סיפר דכנר על חיבה בין השניים, אולם לא על רומן. הוא העיד שקיבל עזרה מזקן ובתמורה סייע לה באופן חומרי.

נגד זקן ראיות רבות על כך שקיבלה כספים ומתנות מדכנר, אולם הוא לא נחקר בחקירה נגדית על ידי פרקליטיה של זקן, ולכן היא תוכל, אם תחליט לעשות זאת, להציג גרסה שלפיה הכל נבע מרומן בין השניים. בעדותה במשטרה נמנעה זקן מלומר כי היה בין השניים רומן, אלא דיברה רק על יחסי קרבה. אולם, היום היא הסירה את התנגדותה לפרסום, ולכן ייתכן שהדבר מצביע על הקו שתנקוט בעדותה.

דכנר הלך לעולמו לפני כשלושה חודשים והוא בן 76. לאחר מותו, התיר בית המשפט המחוזי בתל אביב לפרסם כי דכנר, יזם נדל"ן ותיק, שבמשך שנים ארוכות היה היועץ של איש העסקים הלל צ'רני העומד מאחורי פרויקט הולילנד רב-הממדים בירושלים, הוא עד המדינה בפרשה שכונה ש"ד. על פי כתבי האישום שהוגשו בפרשה, דכנר שימש כצינור להעברת הכספים מאנשי העסקים שניסו לקדם את הפרויקט, לנבחרי ונציגי הציבור השונים המעורבים בפרשה, ובהם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

האישומים בפרשת פרויקט הבנייה היוקרתי הולילנד בירושלים, שנחשפה ב-2010, הוגשו בתחילת השנה שעברה. אולמרט הואשם בפרשה בגין קבלת שוחד, בעת ששימש ראש עיריית ירושלים. זקן, ששימשה ראש לשכתו באותה תקופה, הואשמה בקבלת שוחד ובהלבנת הון, וראש עיריית ירושלים לשעבר, אורי לופוליאנסקי, הואשם גם כן הקבלת שוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully