וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדותה של זקן הופסקה: "בזבזתי את הכסף מדכנר"

גלעד גרוסמן

8.10.2013 / 17:56

עדותה של ראש לשכת אולמרט לשעבר הסתיימה מוקדם, לאחר שפרקליטה טען כי היא שרויה בסערת רגשות. היא רמזה שהכסף מדכנר לא היה מיועד לה: "אני חזקה, אני יכולה להתמודד עם זה"

צילום: אבי חי, עריכה: יאיר דניאל

דרמה במשפט הולילנד: חקירתה של שולה זקן, ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט, הסתיימה היום (שלישי) שעה מוקדם מהמתוכנן, לאחר שפרקליטה, עו"ד עופר ברטל, ביקש לסיים את העדות בשל סערת הרוחות בה היא נמצאה. זקן אמרה לעורך דינה שהיא לא חושבת שביכולתה לחזור על מה שהם סיכמו במשרד בנוגע לעדותה היום. היא נתנה מספר גרסאות סותרות, עד שלבסוף לקחה הכל על עצמה: "אני בזבזתי את כל הכסף. עשיתי קניות, אולי נתתי לנזקקים".

בסוף העדות היום אישרה זקן כי ביקשה משמואל דכנר לכסות גירעונות ממערכת הבחירות של אולמרט, אולם אמרה כי דכנר אמר שהוא מוכן לתת לה כסף ולא לאולמרט. "אף פעם לא ביקשתי סכום. הוא החליט כמה לתת", אמרה. בכתב האישום נטען כי מדובר ב-100 אלף שקלים.

שולה זקן מגיעה להעיד במשפט הולילנד בבית המשפט המחוזי בת"א. נמרוד סונדרס
"אני בזבזתי את כל הכסף, עשיתי קניות, אולי נתתי לנזקקים". שולה זקן/נמרוד סונדרס

זקן ביקשה להפסיק את העדות ואמרה כי היא לא יכולה עוד. השופט סירב, ואחרי הפסקה קצרה זקן חזרה. היא העידה עוד זמן קצר, עד שעורך דינה ביקש לסיים.

בעדותה היום רמזה זקן שהכספים – חמישה צ'קים על סך 20 אלף שקלים כל אחד, שהפקידה בחשבון הבנק שלה ובחשבונה של אחותה – לא יועדו לה. בכתב האישום נטען כי 60 אלף שקלים יועדו לאולמרט במסגרת פרשת "הזרע" ובחקירתה במשטרה אמרה זקן כי לא נגעה בכסף כי לא היה שלה. בדיון היום היא נשאלה למי הם יועדו ולא השיבה, אולם אמרה: "אני חזקה, אני יכולה להתמודד עם זה". זקן אמרה לעורך דינה שהיא לא חושבת שביכולתה לחזור על מה שהם סיכמו במשרד בנוגע לעדותה היום ואז אמרה בזעם: "אני בזבזתי את כל הכסף, עשיתי קניות, אולי נתתי לנזקקים". בשלב זה ביקש עו"ד להפסיק את העדות כיוון שלדבריו אלה דברים שזקן אומרת בסערת רגשות. השופט דוד רוזן אמר לעו"ד ברטל כי החקירה החוזרת לא תהיה פשוטה יותר, אולם עו"ד ברטל בכל זאת ביקש להפסיק את העדות והדיון הסתיים שעה מוקדם יותר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מסמכים של שולה זקן המשמשים כראיות במשפט הולילנד. נמרוד סונדרס
זקן רמזה שהכספים מדכנר לא יועדו לה/נמרוד סונדרס

זקן, ששימשה כראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, נאשמת בקבלת שוחד מדכנר, וששימשה כצינור להעברת כספים ממנו לאולמרט. עדותה היום התמקדה ביחסיה עם דכנר, במתנות שהעביר לה ובאפשרות שקיימו רומן. זקן הכחישה כי עשתה עבודה עבור דכנר בתמורה למתנות, והדגישה כי אולמרט לא ידע על כך דבר.

"השוחד היחיד שניתן בפרשה הזו הוא ממדינת ישראל לשמואל דכנר", כך אמרה הבוקר זקן עם פתיחת היום השלישי של עדותה. לטענתה, עד המדינה המנוח דכנר חיזר אחריה כיוון שחשב כי כך יקדם את ענייניו במסדרונות השלטון, אולם היא עצמה הבינה את הדברים בשעתו כחיזור רומנטי בלבד, ובכל מקרה לא נענתה לדכנר.

"טעיתי כשנתתי לקשר איתו לסובב אותי. טעיתי כשלקחתי ממנו כסף, כשקיבלתי ממנו מתנות", אמרה זקן בבית המשפט המחוזי בתל אביב. "בגלל שהוא היה יכול לתת לזה פרשנות שבזמן אמיתי הוא לא עשה אפילו קמצוץ. בזמן אמת הייתי יכולה להבין רק שהוא מחזר אחרי כגבר לאישה. עכשיו אני מבינה שהוא שייך את זה לדברים כאלה (שוחד - ג"ג). אני עובדת בשירות המדינה 30 שנה, לא קרה לי דבר כזה".

עוד על משפט הולילנד:
זקן: טעיתי כשלקחתי כסף מדכנר, הוא חיזר אחרי
זקן העידה: "יש לי סודות על אולמרט, אקבל עונש באהבה"
אהוד אולמרט העיד - זקן עזבה בזעם את האולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully