וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה מתוח בדרום: שתי רקטות נורו מרצועת עזה

קצת לפני חצות נשמעה אזעקת "צבע אדום" בשדרות, ולאחריה זוהתה נפילה בשטח פתוח. מוקדם יותר התפוצצה רקטה ליד גדר המערכת בשטח הפלסטיני. בשני האירועים לא דווח על נפגעים

נפילת רקטה באשקלון. נמרוד סונדרס
בשני האירועים, לא דווח על נפגעים או על נזק/נמרוד סונדרס

לילה מתוח בדרום: שתי רקטות קסאם נורו אמש (רביעי) מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, אך למרבה המזל נחתו בשטחים פתוחים.

קצת לפני חצות דווח על אזעקת "צבע אדום" שנשמעה באזור העיר שדרות. זוהתה נפילת רקטה בשטח פתוח, ולא דווח על נפגעים או על נזק. כמה שעות מוקדם יותר, התפוצצה רקטת קסאם באזור גדר המערכת בגבול הדרום, ככל הנראה בשטח הפלסטיני. גם באירוע זה לא דווח על נפגעים או על נזק כתוצאה מהפיצוץ. אזעקת "צבע אדום" נשמעה טרם הנפילה בשדרות וביישובי המועצה האזורית שער הנגב.

עוד בוואלה! חדשות:
כשמפקד חיל הים הודיע לרמטכ"ל: "השתלטנו על ספינת הנשק"
חקירת זקן: "אין כאן חומר נפץ, אך יש עם מה לעבוד"
תיעוד: חוליית חיזבאללה בניסיון הנחת מטען בגולן

ביום שני האחרון נשמעה אזעקת "צבע אדום" באזור המועצה האזורית חוף אשקלון, ולא זוהתה נפילה. בתגובה, כלי טיס של חיל האוויר תקפו בבית חנון שבצפון רצועת עזה. בצה"ל אישרו את הדיווחים הפלסטיניים בנושא, ואמרו כי זוהתה כוונה לשגר רקטות לפני התקיפה.

מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל תקף לפני זמן קצר חוליית טרור אשר עסקה בהכנות אחרונות לירי תלול-מסלול לעבר שטח מדינת ישראל, בצפון רצועת עזה. זוהתה פגיעה. צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור לעבר שטח מדינת ישראל".

(עדכון ראשון: 21:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully