וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החוץ מזהיר מביקור בתאילנד: "מצב בלתי צפוי"

3.3.2014 / 17:33

האזהרה פורסמה בעקבות עליית מדרגה בעימותים בין כוחות הביטחון למתנגדי הממשלה, באחד היעדים האהובים על הישראלים. "לא להגיע לריכוזי המפגינים ולאירועים עם אופי פוליטי"

מהומות בלב בנגקוק. תאילנד, 18 בפברואר 2014. רויטרס
"יש לנהוג בערנות". הפגנות בבנגקוק, החודש/רויטרס

אם היו לכם תכניות לנסוע לתאילנד – כדאי שתשקלו זאת מחדש. משרד החוץ פרסם היום (שני) אזהרת מסע למדינה התיירותית הפופולרית, שבה נמשכים גם בימים אלה העימותים בין מתנגדי השלטון לבין כוחות הביטחון. האזהרה הופיעה עקב עליית מדרגה שחלה לאחרונה ברמת האלימות. "ישראלים בתאילנד מתבקשים להימנע מלהגיע לריכוזי המפגינים, לאירועים בעלי אופי פוליטי, לתהלוכות ולריכוזי כוחות ביטחון", נכתב בהודעת משרד החוץ.

עוד נכתב באזהרה של משרד החוץ: "המצב הפוליטי והביטחוני רגיש ובלתי צפוי. יש לנהוג בערנות ובמשנה זהירות, יש לפעול על פי הנחיות הרשויות המקומיות ולעקוב אחר דיווחי התקשורת".


עוד ידיעות מהעולם:
על סף מלחמה: שש שאלות ותשובות על חצי-האי קרים
פעם שנייה בשבוע: קוריאה הצפונית שיגרה שני טילים
סין: "בדלנים מוסלמים אחראים לפיגוע בתחנת הרכבת"

סירות בתאילנד. ShutterStock
חוף בתאילנד/ShutterStock

במהלך ההפגנות האחרונות נרשמו אירועים אלימים שכללו השלכת מטעני חבלה, שימוש בנשק חם, ורק בשבוע שעבר אירע פיגוע במרכול בנגקוק שגבה את חייהם של אישה ושני ילדים. חלק ממוקדי ההפגנות ממוקמים סמוך למרכזי קניות פופולריים. המפגינים מאיישים באופן קבוע בעיקר את האזורים Lumpini, Government House, Chaengwattana ומעת לעת מקיימים תהלוכות ואירועים בעלי אופי פוליטי גם באתרים נוספים בבירה התאילנדית.

לא רק התיירים סובלים מהמהומות במדינה. ראש ממשלת תאילנד עצמה, יינגלוק שינאווטרה, עזבה לפני כשבועיים את בנגקוק בעצת יועציה. שינאווטרה נתפסת כמי שנשלטת על ידי אחיה, ראש הממשלה לשעבר טקסין שינאווטרה, שהואשם בשחיתות והודח ב-2006. ההפגנות החלו טרם הדחתו והאשימו אותו בשחיתות חריפה. לבסוף הובילה המחאה העממית להפיכה צבאית שגרמה להדחתו ולסילוקו מתאילנד. לדברי המפגינים, אחותו של טקסין משמשת כ"בובה" עד חזרתו.

לפניות לכתב אמיר תיבון: amir.tibon@walla.co.il

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully