וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 שנות מאסר לסודאני שניסה לאנוס בת 8 במיטתה

מוחמד סוליימה פרץ לבית בתל אביב ועשה בילדה מעשה מגונה באיומי סכין. הוא הורשע בשורה של עבירות נוספות בהן דקירת האם. "הילדים הלכו לישון בעולם יפה והתעוררו לעולם אפל"

צילום: אבי כהן, דניאל בוק; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

עונש כבד במיוחד לאזרח סודאן שניסה לאנוס ילדה בת שמונה בעת שישנה במיטתה: בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (חמישי) 18 שנות מאסר על מוחמד סוליימה חמד, בן 23, שפרץ במרץ 2013 לדירה בשכונת יד אליהו בתל אביב וניסה לכפות את עצמו על הילדה, תוך שהיא בוכה ומבקשת ממנו להפסיק מכיוון שהוא מכאיב לה. הוא הורשע גם בעבירות של גניבה, ביצוע מעשה מגונה, תקיפה, איומים וחבלה חמורה, לאחר שדקר את אמה של הילדה כשזו שניסתה להפסיק את מעשיו. מדובר בעונש חמור במיוחד: לשם השוואה, שלשום נגזרו על ניסים חדאד מתל אביב 17 שנות מאסר, לאחר שהורשע במעשה מגונה בבנה של בת זוגו שהיה בן שנה וחצי בלבד.

עוד בוואלה! חדשות:
פוטין הציב מטוסי קרב בכוננות בגבול עם אוקראינה
אותר בעלי האקדח ששימש את האסיר בכלא רימונים
נפאל - יעד הפונדקאות הבא ליחידים וחד-מיניים?

אזרח זר פרץ לבית ביד אליהו בתל אביב ניסה לתקוף ילדה ודקר את אמה. יותם רונן
בית המשפחה בתל אביב, בבוקר שלאחר המעשה/יותם רונן

בכתב האישום נגד סוליימה, שהוגש שבוע וחצי לאחר המעשה, נכתב כי הוא התפרץ לביתם של בני המשפחה בשעת בוקר מוקדמת דרך חלון המטבח הפתוח במטרה לגנוב רכוש. הוא לקח מכשיר טלפון נייד שהיה מונח על שולחן סמוך למטבח ואז נטל לידיו סכין מטבח עם להב באורך של 10 סנטימטרים. אז, נכנס לחדר הילדים שבו ישנו הילדה ואחיה בן השש.

כשהילדה התעוררה, הצמיד סוליימה את הסכין לצווארה ואיים עליה. בהמשך התעורר האח ואז כיוון סוליימה את הסכין לעברו ואמר לו "לך לישון ותעצום את העיניים", וכיסה אותו באמצעות השמיכה עמה ישן. לאחר מכן עשה בילדה מעשה מגונה, כשהוא אוחז בסכין בידו ומאיים עליה באמצעותה. לאחר מכן ניסה לאנוס אותה. בשלב מסוים התעוררה אמם של הילדים ונכנסה לחדרם. היא משכה את סוליימה מהמיטה ודחפה אותו מחוץ לחדר. הוא בתגובה דקר אותה בבטן. האם המשיכה להיאבק בו ולצעוק. אביהם של הילדים התעורר מהצעקות, נאבק עם סוליימה והשתלט עליו. לאחר מכן קשר אותו באמצעות חוט של טלפון.

לאחר גזר הדין מסרה הפרקליטות: "בית המשפט המחוזי נתן דעתו לחומרת האירוע ולמשקלם המצטבר של כלל המעשים, אשר שינו את חיי בני המשפחה ופגעו בהם, פיזית ונפשית. השופטים ציינו בגזר הדין כי 'יש לזקוף לחובת הנאשם את הנסיבות המחמירות של כלל מעשיו, ובין היתר, הפגיעה הקשה בביטחון הילדים שהלכו לישון בעולם יפה והתעוררו לעולם אפל'".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully