וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפת הילדה בתל אביב: "ניסה לאנוס באיומי סכין"

גלעד גרוסמן

24.3.2013 / 11:20

מכתב האישום שהוגש נגד אזרח סודן, בגין תקיפת בת השמונה בדרום תל אביב, עולה כי הוא אמר לאחיה: "לך לישון ועצום עיניים", בזמן שניסה לאנוס הילדה, שאמרה: "די, כואב לי"

צילום: אבי כהן, יותם רונן; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד מוחמד סוליימה חמד, בן 22 מסודן, הנאשם בניסיון אונס של ילדה בת שמונה בעת שהתפרץ לדירת משפחתה בדרום תל אביב, לפני כשבוע וחצי. במהלך ניסיון האונס בכתה הילדה ואמרה: "זה כואב לי, די, זה כואב לי". בנוסף, הוא נאשם בעבירות של גניבה, ביצוע מעשה מגונה, תקיפה, איומים וחבלה חמורה, לאחר שדקר את אמה של הילדה בעת שניסתה להפסיק את מעשיו.

אזרח זר פרץ לבית ביד אליהו בתל אביב ניסה לתקוף ילדה ודקר את אמה. יותם רונן
הילדה בכתה ואמרה: "זה כואב לי". בית המשפחה בשכונת יד אליהו בתל אביב/יותם רונן

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אריאלה בן-אהרון מפרקליטות מחוז תל אביב, סוליימה התפרץ לביתם של בני המשפחה בשעת בוקר מוקדמת דרך חלון המטבח שהיה פתוח, במטרה לגנוב רכוש. הוא נטל מכשיר טלפון נייד שהיה מונח על שולחן סמוך למטבח, ואז נטל סכין מטבח בעלת להב באורך של 10 ס"מ, ונכנס לחדר הילדים, בו ישנו הילדה ואחיה בן השש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"חילל את גופה של הקטינה"

לטענת הפרקליטות, לאחר שנכנס לחדר הילדים ניגש סוליימה אל הקטינה שישנה בחדר. כשהתעוררה, הצמיד את הסכין אל צווארה ואיים עליה. בהמשך התעורר האח ואז כיוון הנאשם את הסכין לעברו ואמר לו "לך לישון ותעצום את העיניים", וכיסה אותו באמצעות השמיכה עמה ישן. לאחר מכן ביצע בילדה מעשה מגונה, כאשר הוא אוחז בסכין בידו ומאיים על הקטינה באמצעותה. לאחר מכן הוא ניסה לאנוס אותה.

אב המשפחה שהשתלט על פורץ שחדר לביתו בתל אביב ותקף את משפחתו. יותם רונן
לאחר שהתעורר מהצעקות השתלט האב על התוקף. אב המשפחה/יותם רונן

בשלב מסוים התעוררה אמם של הילדים ונכנסה לחדרם. היא משכה את סוליימה מהמיטה ודחפה אותו מחוץ לחדר. הוא בתגובה דקר אותה בבטן. האם המשיכה להיאבק בו ולצעוק. אביהם של הילדים התעורר מהצעקות, נאבק עם סוליימה והשתלט עליו. לאחר מכן קשר אותו באמצעות חוט של טלפון.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של סוליימה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המשיב התפרץ לביתם של המתלוננים בשעת לילה, וחדר למקום מבצרם ולפרטיותם. המשיב לא הסתפק בנטילת רכוש בלבד, אלא נכנס לחדר הילדים, כשהוא מצויד בסכין מטבח בעלת להב באורך עשרה סנטימטרים, חדר לפרטיותה של קטינה בת שמונה, אשר ישנה בבטחה במיטתה וחילל את גופה, כל זאת תוך כדי איום על הקטינה באמצעות הסכין", נכתב בבקשת המעצר. "מדובר במסכת אירועים אלימה, חסרת כל רסן ומעצורים, המעידה באופן מובהק על מסוכנותו של המשיב, הן מסוכנותו המינית כלפי ציבור הנשים והקטינות בישראל, והן מסוכנותו הכללית כלפי הציבור. מסכת האירועים האלימה הופסקה באמצע אך ורק לאור תושייתם של הורי הקטינים, אומץ לבם ומאבקם העיקש במשיב וכי לולא היו מתעוררים הורי הקטינים משנתם, סופם של מעשיו כלפי הקטינים – מי ישורנו".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully