וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב המשפחה: "ראיתי את אשתי מדממת, קפצתי על התוקף"

13.3.2013 / 10:44

בני המשפחה שהותקפו הלילה על ידי נתין זר מסודן בביתם בתל אביב, מנסים להתאושש מהאירוע. "נאבקתי בתוקף, ניטרלתי אותו והזעקתי עזרה", שחזר האב בעדותו במשטרה

צילום: אבי כהן, יותם רונן; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

אב המשפחה שאשתו ובתו הותקפו הלילה (רביעי) על פי החשד ידי נתין זר מסודן בביתם שבשכונת יד אליהו בתל אביב, שחזר הבוקר את שאירע. "התעוררתי מהצעקות, ראיתי שאשתי מדממת ופצועה ואת התוקף הלא מוכר. קפצתי עליו, נאבקתי בו כדי לנטרל אותו ואז הזעקתי עזרה", סיפר האב בתחנת המשטרה. לדבריו, "כולנו פגועים ובטראומה. אנחנו לא במצב טוב". מעדותו עולה כי האב, מומחה באומנויות לחימה, קשר את התוקף באמצעות חוט טלפון עד להגעת המשטרה לביתו. בעקבות האירוע צפויה להיערך הערב הפגנה בשכונת התקווה בעיר.

אב המשפחה שהשתלט על פורץ שחדר לביתו בתל אביב ותקף את משפחתו. יותם רונן
"קפצתי עליו וניטרלתי אותו". אב המשפחה בתחנת המשטרה/יותם רונן

לאחר שהשתלט על החשוד בתקיפה, נתין זר מסודן בן 22, הגיע האב לתחנת המשטרה בעיר, ומסר את עדותו למקרה. על פי החשד, הצעיר שפרץ לבית המשפחה, ניסה לתקוף ילדה בת שמונה. ככל הנראה הוא חדר לבית דרך חלון המטבח, פנה לחדר שבו ישנה הילדה וניסה לתקוף אותה מינית. האם, שהתעוררה מהרעש נכנסה לחדר, והפורץ התנפל עליה ודקר אותה. מיד לאחר מכן התעורר אב המשפחה, הכה את הפורץ והצליח להשתלט עליו. האם, שנפצעה באורח קל עד בינוני, פונתה לבית החולים וולפסון בחולון כשהיא סובלת מדקירות בפלג גופה העליון. בתה פונתה גם כן לבית החולים והיא עוברת בדיקות כדי לבחון האם נאנסה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

המשטרה תבקש להאריך את מעצר החשוד

מנהל חדר המיון בבית החולים וולפסון ד"ר ז'ק אשרוב, אמר כי "הבוקר הגיעו אלינו שתי נפגעות, אמא ובת. שתיהן במצב קל עד בינוני. האמא סובלת גם מפגיעות חודרניות. בבדיקות גילינו כי לא נשקפת סכנה לחייהן, יש לנו עוד כמה בדיקות לבצע. אני מקווה שגם הבדיקות הבאות יהיו תקינות ונוכל לשחררן בשעות אחר הצהריים". ד"ר אשרוב הוסיף כי "מלבד זאת יש לנו את חדר 4 המוכר (המרכז לטיפול בנפגעות תקיפה מינית בבית החולים וולפסון - מ.ש) שבו אנחנו בודקים חשד לתקיפה מינית, יש לנו שירותים סוציאליים ופסיכולוגיים ובמידת הצורך נציע אותן". החשוד בתקיפה פונה לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהוא פצוע קשה בראשו, מחוסר הכרה, מורדם ומונשם. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

אזרח זר פרץ לבית ביד אליהו בתל אביב ניסה לתקוף ילדה ודקר את אמה. יותם רונן
בית המשפחה ביד אליהו/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully