וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 שנות מאסר לגבר שביצע מעשה סדום בפעוט

ניסים חדאד, איש עסקים מתל אביב שתקף מינית את בנה בן השנה וחצי של זוגתו, יידרש לשלם קנס של 60 אלף שקל. זהו המקרה הראשון הידוע בארץ שבו אדם מורשע במעשים בפעוט כה צעיר

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: טל רזניק

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) 17 שנות מאסר על ניסים חדאד, איש עסקים בן 46 תושב העיר, שהורשע בנובמבר האחרון בביצוע מעשה סדום בבנה הפעוט של זוגתו, בעת שהפעוט היה בן שנה וחצי בלבד. כמו כן, גזר עליו בית המשפט שנתיים מאסר על תנאי ותשלום קנס בסך 60 אלף שקלים. זהו המקרה הראשון הידוע בארץ של אדם שהורשע בביצוע מעשה סדום בפעוט צעיר כל כך.

בהחלטתם כתבו השופטים, כי "הנסיבות בהן הורשע הנאשם הן ייחודיות: אין להן אח ורע בתולדות עבירות המין במקומותינו. גילו של קורבן העבירה, הנזקים הגופניים שנגרמו לו והנזקים הנפשיים שעלולים להיגרם לו צובעים את העבירות באור אפל במיוחד שמחייבים את קביעת הרף העליון של מתחם הענישה בגובה העונש המקסימלי הקבוע לעבירות אלה בחוק". בתום הדיון צעקו קרובי משפחתו של הנאשם כי מדובר בטעות וכי האם היא זו שביצעה את העבירות בבנה.


עוד בוואלה! חדשות:
מדוע שותק נסראללה על התקיפה בגבול לבנון? / פרשנות
חשד: קומיקאי מפורסם תקף מינית נערה בת 17
מעצר עד המדינה בבר-נוער הוארך: "החשדות התעצמו"

17 שנות מאסר לנסים חדאד בגין אונס פעוט. יוסי ציפקיס
חדאד בבית המשפט, היום/יוסי ציפקיס

מהפרקליטות נמסר כי "בתיק זה הפרקליטות טענה לעונש המרבי הקבוע בחוק על עבירה של ביצוע מעשה סדום בקטין. זאת, לאור החומרה הרבה שבמעשיו של הנאשם. מדובר באחד המקרים החמורים ביותר שהגיעו לפתחו של בית המשפט ומכאן גם העונש שהוטל עליו".

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, בפברואר אשתקד הזמין חדאד את זוגתו לארוחת צהריים במסעדה. בזמן שהאישה נכנסה להתקלח, ירד חדאד עם הבן לחדר הכושר בבניין. לאחר ששני דיירים שהיו בחדר הכושר יצאו ממנו, הוא ביצע בפעוט מעשה סדום, תוך שהוא אוחז בפיו בידו כדי שלא יוכל לצעוק ולבכות. כתוצאה מהתקיפה, נזקק הפעוט לטיפול כירורגי בהרדמה ולתפרים, ואושפז למשך שישה ימים. "הוכח בראיות שאינן משתמעות לשני פנים כי הנאשם ירד לחדר הכושר עם תינוק בריא וחזר עם פעוט חבול קשות בפי הטבעת", נכתב בהכרעת הדין.

"מדובר באחד מכתבי האישום החמורים בתחום עבירות המין בקטינים שהוגשו אי פעם לבתי המשפט בישראל", אמרו בפרקליטות מחוז תל אביב לאחר ההרשעה. "מדובר בתיק קשה לעיכול מאחר שהמעשים הקשים בוצעו בתינוק בן שנה וחצי בלבד. בית המשפט קיבל למעשה את עמדת הפרקליטות שככל שהמעשה הוא בלתי נתפס, הרי שהוכחנו מעבר לכל ספק סביר שהוא בוצע על ידי הנאשם".

לפניות לכתבת: gali.gnt@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully