וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לירי חיבר בין השכנים לחוסים: "אוהבים לחיות"

23.2.2014 / 21:04

דיירי השכונה בה שוכן הוסטל אקים בצפון תל אביב לא אהבו להיות חשודים ב"ירי" על המקום בשבוע שעבר. היום, משהתברר כי לא היה ולא נברא - ניכר כי המקרה דווקא הביא להתקרבות

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

לאחר שחיו בפחד בימים האחרונים, יכולים כעת עובדי ודיירי הוסטל אקים בשכונת צהלה בצפון תל אביב לנשום לרווחה. היום (ראשון) התברר כי החורים בקיר המבנה אשר נחשדו כחורי קליעי כלי נשק, אינם אלא שאריות של קדיחות שבוצעו במקום ללא ידיעת המנהלים. לפני שהתגלה הנתון המרגיע, נחשדה משפחה בשכונה במעורבות בירי.

עוד בוואלה! חדשות:
נלחם על חייו סוהר שאחיו נספה באסון הכרמל
חשד: נהג מונית שירות אנס נוסעות בכמה מקרים
אלה זוכי עיטור הנשיא של 2014; איפה המזרחים?

לצד ההיזכרות במעשי ההתנכלות שבוצעו בעבר בהוסטל, כגון השארת שמן בפתח המקום וריסוס כתובות פוגעניות, התגלה כי האירוע גם הביא לתוצאות חיוביות. "זה קירב בין השכנים לבינינו, זה ברור. הם הצליחו להבין שהדיירים פה לא מזיקים כמו שהם טוענים", אמרה היום אילנה נחום, אם בית ההוסטל. "הם הבינו שלא יאנסו להם את הבנות פה. זה אנשים שחיים, עובדים ורוצים לחיות", הוסיפה.

אילנה אם הבית בהוסטל של אקי"ם, תל אביב. פברואר 2014. דרור עינב
"אנו שמחים מאוד שלא מדובר בירי". אם הבית/דרור עינב

פרט למשפחה שנחשדה לשווא, גם יתר דיירי השכונה ידעו שהם על הכוונת, אך התקשו להאמין שמישהו מהם מסוגל לעולל מעשה שכזה - וכך אכן התברר בסופו של דבר.

מאקים נמסר: "אנו שמחים מאוד שאין המדובר בירי וסומכים על המשטרה שתמשיך לחקור את יתר התנכלויות לבית אקים, שכן דירה זו ואנשי הצוות ספגו בשבועות האחרונים, חבלה, השחתה ואיומים כלפי הבית". יחד עם זאת, חתמה אם הבית את האירוע במלים חיוביות: "אני מקווה שיהיה לנו רק טוב בשביל הדיירים, בשביל השכונה ושנמשיך לחיות בשקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully