וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נהג מונית שירות אנס נוסעות בכמה מקרים

23.2.2014 / 18:32

נוסעת כבת 60 התלוננה במשטרת רחובות כי נאנסה על ידי נהג מונית שירות מראשון לציון לרחובות בשבוע שעבר. בחקירתו התברר כי ייתכן וביצע את זממו בנוסעות נוספות בעבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשד: בתום המסלול, אנס הנהג את הנוסעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

נהג מונית שירות נעצר ביום שישי בבוקר בחשד שאנס נוסעת שעלתה על מוניתו, בנסיעה מראשון לציון לרחובות. משטרת רחובות פתחה בחקירת האירוע בעקבות תלונתה של האישה, תושבת ראשון לציון בשנות ה-60 לחייה, ובמהלך החקירה התברר כי ייתכן והנהג אנס מספר נוסעות אחרות במקרים דומים.

לפי תיאורה של המתלוננת, בסוף מסלול הנסיעה של מונית השירות, ולאחר שיתר הנוסעים ירדו, עצר הנהג את המונית, ניגש אליה ואנס אותה. על פי תיאורה, הוא נישק אותה בחזה ובצווארה בניגוד לרצונה, והחדיר לה אצבעות לאיבר מינה. בסופו של דבר הוא השאיר לה פתק עם שם בדוי, ומספר הטלפון הנייד שלו.

ידיעות נוספות בנושא:
אישום: התחפש למלאך ואנס את 4 בנותיו החורגות
2 תלמידות בחיפה טענו כי המנהל תקף אותן וחזרו בהן
אישום: עובד בקיוסק אנס תיירת אמריקנית בת 17

לאחר הגשת התלונה, לקחו החוקרים מהמתלוננת דגימת די-אן-איי, ועם קבלת התוצאות הצליחו לזהות את שמו של נהג המונית, שעלה במאגר המשטרתי כמי שחשוד בעוד לפחות שני מקרים דומים. באחד המקרים לא הבשילה התלונה לכדי כתב אישום, בעוד שהתלונה האחרת עדיין נמצאת בחקירה. החשוד, תושב רמלה כבן 50, נעצר ביום שישי לפנות בוקר ונלקח לחקירה. בחקירתו הוא הכחיש את כל המיוחס לו. אמש הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט, ומעצרו הוארך עד מחר. לאור התלונה האחרונה, יאוחדו שלושת מקרי החקירה נגדו, במטרה לגבש כתב אישום אחיד.

בן 17 חשוד באונס בת שבע

בתוך כך, משטרת רחובות פתחה בחקירת תלונה נוספת, שהגיעה דרך מרכז לין בתל השומר, נגד קטין בן 17, החשוד שביצע מעשה סדום בילדה בת שבע שטופלה על ידי אמו, מטפלת במקצועה. בשבוע שעבר הגיעה אמה של הילדה למרכז לין, מרכז הגנה לילדים בנוער, ודיווחה כי ילדתה סיפרה לה כי הקטין ביצע בה את המעשים שעה שנשאר עמה לבד. הקטין נעצר ונחקר, ובמהלך חקירתו הכחיש את המיוחס לו, ואף טען שמעולם לא נשאר לבד עם הילדה, ושאמו תמיד נמצאה עמם. בתום חקירתו הובא הקטין להארכת מעצרו, ולאחר ערעור הוא שוחרר למעצר בית. עם זאת, חקירת האירוע נמשכת.

לפי תלונה נוספת, שאף היא הגיעה לידיעת המשטרה דרך מרכז לין, נערה בת 17 הלומדת בפנימיה בראשון לציון נפגעה מינית על ידי אב הבית בפנימיה, במספר מקרים. לדברי הקטינה, אב הבית, כבן 50, ביקש ממנה במקרה מסוים, בטרם מלאו לה 16, לבצע בו מין אוראלי, ובמקרים נוספים ביקש ממנה לקיים עמו יחסי מין. הנערה סירבה וביקשה לעזוב את הפנימייה. החשוד נעצר ובמהלך החקירה הכחיש את המיוחס לו. בסופו של דבר שוחרר בתנאי מעצר בית של 10 ימים ותנאי הרחקה מראשון לציון. חקירת האירוע נמשכת.

  • עוד באותו נושא:
  • מונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully