וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 תלמידות בחיפה טענו כי המנהל תקף אותן וחזרו בהן

קובי מנדל

19.1.2014 / 21:39

מנהל בית ספר נחקר באזהרה בשל טענת 2 אחיות כי תקף אותן. הוא, מצדו, טוען כי השתיים קיללו ואף התנפלו עליו פיזית. גורם במשטרה: הופעל על הנערות לחץ לבטל את התלונה נגדו

כיתה אילוסטרציה. ShutterStock
כיתה אילוסטרציה/ShutterStock

שתי אחיות בנות 16, תלמידות בבית ספר תיכון מהמגזר הערבי בחיפה, הגישו בסוף השבוע תלונה במשטרה נגד מנהל בית הספר, בטענה שתקף אותן. השתיים הגיעו לתחנת המשטרה בעיר כשעל גופן סימני חבלה. מנהל בית הספר נחקר תחת אזהרה אך התלמידות חזרו בהן מהתלונה.

עוד בוואלה! חדשות:
מח"ש תבחן את אמינות החומר המפליל של פינטו על ארביב
איפה הגשם? מהתקופות השחונות ביותר מאז 1950
החשד: באו "לסגור חשבון" ותקפו נער בבית הספר

לטענת המנהל, שתי התלמידות ואמן התעמתו עמו, דחפו ואף קיללו אותו. גורם בכיר במשטרת מחוז חוף מסר לוואלה! חדשות כי ככל הנראה הופעל על שתי התלמידות לחץ לביטול התלונה. מפקד תחנת חיפה, ניצב-משנה אבי אדרי, אמר כי תיק החקירה נגד המנהל נסגר. ממשרד החינוך נמסר: "נוכח הגרסאות השונות נפעל כמקובל על פי החוק בהתאם להמלצות רשויות האכיפה הנוגעות בדבר".

הסתדרות המורים גיבתה את המנהל

בהסתדרות המורים העניקו גיבוי למנהל בית הספר והחליטו להשבית מחר את הלימודים במוסדות החינוך במשך שעה, החל מ-8:00 בבוקר. יושבת ראש הסתדרות המורים, חני לידור, אמרה לאחר שצפתה בסרטוני האבטחה שתיעדו את התקרית בבית הספר כי "זו הייתה התנהגות בלתי נסבלת" מצד התלמידות והאם. "הודעתי למורים שמחר הלימודים יחלו בשעה 9:00. אני מאוד מקווה שהמקרה יאיר משהו אצל מי שזה צריך להאיר. הסרטונים שצפיתי בהם היו מאוד לא סימפטיים", הוסיפה לידור.

את מנהל בית הספר מייצגים עורכי הדין שאדי סרוג'י ותמי אולמן, שאמרה לוואלה! חדשות: "שלחתי את המנהל להגיש תלונה למשטרה באופן מידי, כיוון שהוא זה שהותקף על ידי האם ושתי בנותיה. הוא העביר למשטרה את הסרטון מבית הספר המראה כיצד הוא הותקף ונמלט מפניהן".

מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב חגי דותן, הורה לערוך בדיקה על ההחלטה לזמן את מנהל בית הספר לחקירה תחת אזהרה בתחנת חיפה, בעקבות תלונה בנושא שהגישה הסתדרות המורים. מהמשטרה נמסר כי המנהל לא דיווח כמצופה ממנו על האירוע האלים שהתרחש בבית הספר, שבו לטענתו הוא הותקף, ואילו לטענת שתי התלמידות - הן הותקפו על ידו.

ממשרד החינוך נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה כל מקרה של אלימות, משרדנו נוקט אפס סובלנות כלפי אלימות.מבחינתנו הלימודים בעיר יתקיימו מחר כסדרם".

מעיריית חיפה נמסר: "ראש העיר חיפה מגלה אפס סובלנות נגד אלימות בין כותלי בתי הספר, במיוחד מצד הורים כלפי הצוות החינוכי. ראש העיר מעודד את המורים והמנהלים להגיש ללא דיחוי תלונות נגד הורים לילדים הנוהגים כלפיהם באלימות, בין גופנית ובין מילולית. ראש העיר הורה לכנס את מנהלי בתי הספר בעיר לפגישה עם מפקד תחנת המשטרה בחיפה, על מנת שיתודרכו לקראת אירועים מצערים מסוג זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully