וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ש תבחן את אמינות החומר המפליל של פינטו על ארביב

19.1.2014 / 18:35

אף שבסביבת פינטו אמרו כי דחיית הפגישה בין פרקליטי הרב לבין נציגי המדינה נעוצה בכך שארביב טרם נחקר, מסתמן כי הסיבה האמיתית היא רצון לבדוק את "אותנטיות" החומרים נגדו

צילום: גדעון צנטנר, דניאל בוק, טל אנגלדר; עריכה: יאיר דניאל

(נציגו של ארביב אחרי הפגישה עם וינשטיין וניצן)

שעות אחרי הביטול המפתיע של הפגישה בין היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין ופרקליט המדינה שי ניצן לבין פרקליטיו של הרב יאשיהו פינטו, מתברר כי הסיבה לכך נעוצה בעובדה שבמחלקה לחקירות שוטרים מבקשים תחילה לבחון את האותנטיות של החומרים ה"מפלילים" לכאורה שהועברו נגד מפקד להב 433 ניצב מנשה ארביב על ידי אנשי הרב.

כחלק מהבדיקה, ינסו במח"ש לברר אם אותם החומרים, שאמורים להציג ראיות לכך שהקצין הבכיר קיבל טובות הנאה מהרב, לא עברו מניפולציה. עוד יבדקו במשטרה אם הראיות "טופלו" על ידי הגורמים שהעבירו אותם לידי המחלקה לחקירת שוטרים. מסתמן שרק לאחר סיום הבדיקה, ולאחר שתתבהר אמינותם של החומרים - תתקיים הפגישה בין נציגי המדינה והפרקליטות לבין פרקליטיו של הרב פינטו.

עוד בפרשה:
פרקליט הרב פינטו: ”אם ברכה לא ייחקר - אין הסדר”
המפכ”ל: ”מי שלא יעמוד בנורמות - לא יהיה במשטרה”
העד המרכזי בפרשת פינטו-ארביב ”מעל בכספים”

מנגד, פרקליטו של ניצב ארביב, עו"ד גדעון פישר הציג היום במהלך פגישה עם וינשטיין וניצן את עמדתו של מרשו לפיה הוא לא קיבל דבר שיכול להיחשב כ"בעייתי" מטעם הרב פינטו. הוא גם ציין כי הקשר שקיים ארביב עם פינטו נבדק לפני מינויו לתפקיד ראש להב 433 ולא נמצא בו פסול. עוד נטען כי ארביב ניתק את הקשר עם הרב וסירב לחדשו כבר לפני שנה.

"פרשה מורכבת המצדיקה בחינה מעמיקה ויסודית"

"מדובר בפרשה מורכבת המצדיקה בחינה מעמיקה ויסודית של כלל היבטיה", נמסר היום מדוברות משרד המשפטים בהתייחס לביטול הפגישה עם אנשי הרב. "בחינה זו מצריכה זמן נוסף בטרם יבשילו התנאים לפגישה כאמור - ועל כן, נעתר היועץ המשפטי לממשלה לבקשת הגורמים המעורבים בדבר במשרד המשפטים, והורה לדחות בינתיים את הפגישה". מהמשרד נמסר עוד כי לדחייה האמורה אין קשר לפגישה שנערכה מוקדם יותר היום עם בא כוחו של ניצב ארביב.

גורמים המעורים בפרטי הפרשה אמרו כי הפגישה נדחתה דווקא משום שניצב ארביב טרם נחקר בגין החשדות העומדים נגדו, וזאת על אף שפרקליטיו של הרב הם אלו שכבר בתחילת הדרך ניגשו ליועץ המשפטי לממשלה עם עדויות המפלילות לכאורה את ארביב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בשיחות סגורות אישר בסוף השבוע ארביב כי נפגש עם הרב פינטו ארבע או חמש פעמים במהלך שהותו בארצות הברית, שעה שהיה נספח משטרת ישראל בארה"ב. "כל הפגישות האלו היו על אזרחי, ומעולם לא על מדים. מעולם לא קיבלתי טובות הנאה, ולפני שנה ניתקתי איתו את הקשר", אמר לאנשיו.

עוד סיפר כי מאז שניתק הקשר עם הרב המפורסם, נעשו מספר ניסיונות מצד אנשי פינטו "לחמם" מחדש את היחסים, אך אלו נענו מצדו בשלילה. "התעלמתי מאותם ניסיונות", אמר למקורביו. בהתבטאות ראשונה בקולו מאז נחשפה הפרשה, אמר היום ארביב לוואלה! חדשות: "ההרגשה מצוינת". כשנשאל אם הוא ממשיך בשגרה, חייך והשיב: "ברוך השם, הכול בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully