וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: עובד בקיוסק אנס תיירת אמריקנית בת 17

5.2.2014 / 19:22

תושב ירושלים בן 36 נאשם שגם ביצע מעשה מגונה בצעירה, שנענתה לבקשתו לסייע לו להחליף מצעים בחדרי אירוח סמוכים לחנות. לפני המעשה הדגישה בפניו: "לא אשכב איתך"

אילוסטרציה. ShutterStock
התיירת סיפרה לו על תקיפה מינית שחוותה/ShutterStock

כתב אישום הוגש הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד תושב העיר, בן 36, הנאשם שאנס וביצע מעשים מגונים בתיירת אמריקנית בת 17.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, התיירת הגיעה בחודש שעבר לקיוסק שבו עבד הנאשם ברובע היהודי בעיר. בין השניים התפתחה שיחה ארוכה, שבמהלכה חשפה בפניו פרטים אישיים על חייה ועל תקיפה מינית שחוותה.

חדשות נוספות בוואלה!:
הותר לפרסום: בעלי "גינדי השקעות" חשודים במתן שוחד
אונס וחשמל באיברי המין: התעללות בילדים בסוריה
האם ה-NSA ריגלה גם אחרי הנשיא ברק אובמה?

בשלב מסוים, כך על פי טענתה, הציע הנאשם לתיירת לעזור לו לסדר מצעים בחדרי אירוח הממוקמים כ-100 מטרים מהחנות. התיירת נענתה להצעה, אך הבהירה לו: "אתה יודע שלא אשכב איתך". השניים נכנסו לתוך אחד מחדרי האירוח וסידרו את המצעים. לאחר מכן, הם התיישבו על כיסאות בחדר והחלו לשתות וודקה ומשקה אנרגיה.

"היה לך טוב?"

בכתב האישום נטען כי לאחר זמן מה, התקרב הנאשם אל התיירת והחל לנשקה על שפתיה. היא ניסתה להתחמק ואמרה: "לא, לא, לא". הוא נסוג לאחור, אך לאחר מכן שב והתקרב אליה, נישק אותה בצווארה, ביצע בה מעשה מגונה ואנס אותה.

לאחר שבא על סיפוקו, שאל אותה "אם היה טוב". התיירת לא השיבה וביקשה ללכת, אך הנאשם הפציר בה להישאר. לבסוף, אמרה שחברתה ודאי דואגת לה והלכה. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully