וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"ירי" בהוסטל אקים: החורים בחלון נגרמו מקדיחה

23.2.2014 / 12:23

ממצאים חדשים של המשטרה מעלים כי החורים בחלון של ההוסטל לבעלי מוגבלויות בצפון תל אביב לא נגרמו מירי אלא מקדיחת חורים מתוך המבנה. בעקבות זאת, תיק החקירה נסגר

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

במהלך השבוע האחרון חקרו במשטרה את אירוע הירי לכאורה לעבר הוסטל של עמותת "אקים" בצפון תל אביב, אך כעת מתברר כי לא מדובר כלל בירי. מהמשטרה נמסר היום (ראשון) כי בדיקת אנשי מקצוע ממעבדת הירי וחוקרי המעבדה לזיהוי פלילי העלתה שהחורים לא נגרמו כתוצאה מירי, אלא נקדחו מתוך הבניין כלפי חוץ.

כמו כן, הבוקר נחקר בתחנת תל אביב צפון בעל מקצוע שהעיד כי לפני כעשרה ימים קדח בקיר בהוסטל כשהחלון פתוח, וגרם בכך לחורים בזכוכית. בעקבות הממצאים החדשים, נסגר התיק שנפתח נגד בני משפחה שנחקרו בחשד לירי.

עוד על התקרית בהוסטל אקים:
מנהל ההוסטל: "המשפחה שעוכבה קיללה אותנו"
בני משפחה נחקרים בחשד לירי על הוסטל בתל אביב
תושבת דרום תל אביב נגד הצפונים

החלון בהוסטל של אקי"ם בצהלה שספג ירי. פברואר 2014. דוברות אקי"ם,
לא מירי. החורים בחלון של הוסטל אקים/דוברות אקי"ם

מאקים נמסר בתגובה כי כל המידע שנמסר בחשד לירי, התבסס במלואו על חוקרי המשטרה שהגיעו למקום. "אנו שמחים מאוד שאין המדובר בירי וסומכים על המשטרה שתמשיך לחקור את יתר התנכלויות לבית אקים, שכן דירה זו ואנשי הצוות ספגו בשבועות האחרונים, חבלה, השחתה ואיומים כלפי הבית", נמסר מהעמותה.

זוג הורים ושני ילדיהם בני העשרה, המתגוררים סמוך להוסטל של אקים לבעלי מוגבלויות בשכונת צהלה בתל אביב עוכבו ביום רביעי שעבר לחקירה בחשד למעורבות בירי לעבר המקום.

פרקליטם של בני המשפחה, עו"ד שחר מנדלמן, אמר בעקבות התפנית האחרונה כי נגרם להם נזק בלתי-הפיך. "זוהי עוד דוגמא לקלות הבלתי נסבלת שבה המשטרה מקבלת צווי חיפוש ומעצר מבתי משפט על סמך מצגים בלתי מקצועיים שהיא מניחה בפני שופטים", מסר עורך הדין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הוסטל של אקי"ם שספג יריות ברחוב צהלה תל אביב. פברואר 2014. יותם רונן
בעקבות הממצאים החדשים נסגר תיק החקירה. ההוסטל בצהלה/יותם רונן

החשד הראשוני היה ששתי יריות נורו לעבר ההוסטל ופגעו בחלון המבנה, וזאת בצל התנגדותם של שכנים להימצאות המוסד בשכונה. לאחרונה התקבלו במשטרה שתי תלונות מהנהלת ההוסטל על התנכלויות למוסד. התלונה הראשונה הוגשה בעקבות ריסוס גרפיטי על דלתות המבנה והשנייה בעקבות שפיכת נוזל חומצתי בכניסה למבנה.

עובדי אחזקה שהגיעו למבנה של עמותת אקי"ם בשכונת צהלה בתל אביב זיהו ביום שני בבניין חור באחד החלונות. צוות המחלקה לזיהוי פלילי שהוזמן למקום על ידי אחת העובדות קבע תחילה לאחר בדיקה כי מדובר בחור הנוצר מרובה אוויר.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully