וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני משפחה נחקרים בחשד לירי על הוסטל בתל אביב

19.2.2014 / 10:41

זוג ושני ילדיהם עוכבו על ידי המשטרה בחשד למעורבות בפגיעה בהוסטל של אקי"ם לבעלי מוגבלויות בשכונת צהלה, שכללה לכאורה גם ירי לעברו מרובה אוויר. "להוקיע התנהגות כזאת"

צילום: דניאל בוק, עריכה: מתן חדד

זוג הורים ושני ילדיהם בני העשרה עוכבו הבוקר (רביעי) לחקירה בתחנת תל אביב צפון, במטרה לבדוק אם הם מעורבים בירי שלשום לעבר הוסטל של אקי"ם לבעלי מוגבלויות בשכונת צהלה בעיר. בני המשפחה מתגוררים סמוך להוסטל, ובדיקות מעבדה שנעשו העלו חשד לפיו הירי מקורו בבית המשפחה, אולם המשטרה לא מצאה בביתם את רובה האוויר שממנו נורו הכדורים. בסיומה של החקירה יוחלט אם לעצור את בני המשפחה.

החדר בהוסטל של אקי"ם שספג יריות, שכונת צהלה תל אביב. פברואר 2014. יותם רונן
החדר בהוסטל שספג את הפגיעה/יותם רונן

עורך דינה של המשפחה, שחר מנדלמן, טען כי מדובר במשפחה נורמטיבית שאין בינה לבין החשדות שום קשר. "אין ולא היה שום מניע לפגוע בבית השכנים", הוסיף עורך הדין מנדלמן.

על פי החשד, שתי יריות נורו לעבר ההוסטל שברחוב עיר שמש ופגעו בחלון המבנה, וזאת בצל התנגדותם של שכנים להימצאות המוסד בשכונה. לאחרונה התקבלו במשטרה שתי תלונות מהנהלת ההוסטל על התנכלויות למוסד. התלונה הראשונה הוגשה בעקבות ריסוס גרפיטי על דלתות המבנה והשנייה בעקבות שפיכת נוזל חומצתי בכניסה למבנה.

עובדי אחזקה שהגיעו למבנה של עמותת אקי"ם בשכונת צהלה בתל אביב זיהו ביום שני בבניין חור באחד החלונות. צוות המחלקה לזיהוי פלילי שהוזמן למקום על ידי אחת העובדות קבע לאחר בדיקה כי מדובר בחור הנוצר מרובה אוויר.

יושב ראש עמותת איל"ן, אהוד רצאבי, אמר כי העמותה מגנה בתוקף את האירוע וציין כי יש לטפל בתקיפות במעשים מסוג זה. "יש להוקיע כל התנהגות פוגענית כלפי בעלי מוגבלויות בחברה הישראלית", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully