וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החורף לא מרפה מארה"ב: "סערה קטסטרופלית בדרך"

ארה"ב חווה את אחד החורפים הקשים שידעה בשנים האחרונות, ו-120 מיליון תושבים נמצאים בנתיבה של הסערה שמביאה עמה הפעם גם "גשם קפוא". "זה רק קדימון למה שייקרה בשבוע הבא"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

סערה שלישית בתוך חודש: ארה"ב שמתמודדת עם אחד החורפים הקשים שהיו בשנים האחרונות עוד לא הספיקה "להפשיר" מהסופה הקודמת שהיכתה לפני שבועיים בחוף המזרחי ובמערב התיכון, וכעת שוב צופים החזאים שם מזג אוויר קפוא והרבה מאוד שלג. חזאי רשת סי-אן-אן אמר כי אמנם מדובר בסערה בקנה מידה רציני, אולם נדמה שזה רק ה"סיפתח" למזג אוויר אלים עוד יותר, שיגיע לשיאו ביום שני בשבוע הבא.

לפי ההערכות, 120 מיליון אמריקנים נמצאים בנתיבה של המערכת החורפית הקיצונית הנוכחית שמתפרשת מוויומינג שבמערב ועד מיין שבמזרח. שיא הסופה, שכבר הלבינה אזורים נרחבים בארה"ב, יהיה היום (רביעי) ובמיסיסיפי ובניו ג'רזי הכריזו המושלים על מצב חירום. בבוסטון הוחלט שלא לפתוח את מוסדות החינוך כדי לא לסכן את הילדים ואת הנהגים, ובקנזס, שברו שיא יומי של ירידת שלג. שני בני אדם נהרגו בתאונת דרכים במדינה כתוצאה מתנאי מזג האוויר. בארקנסו הודיעו הרשויות לעובדי הממשל ה"לא הכרחיים" להישאר בבתיהם ולא להגיע לעבודה.

עוד בוואלה! חדשות
בישיבות זועמים על החלטת בג"ץ: "כולנו נטורי קרתא"
הפלסטינים ביקשו לדון במניעת הסתה – ישראל סירבה
צפו: דובות הנמלים מדנמרק מסתגלות לחיים בישראל

כביש מהיר מכוסה בשלג בקנזס סיטי. רויטרס
הסכנה האמיתית אורבת בדרכים הקפואות. כביש מהיר בקנזס/רויטרס

במדינות שונות צפויים להצטבר כ-30 סנטימטרים של שלג. אם לא די בכך, החזאים הוציאו התרעה מפני ירידת גשם קפוא (מצב אקלימי נדיר בו טיפות קופאות בדרכן לקרקע) בווירג'יניה, וושינגטון וניו ג'רזי – דבר שיכול לגרום להפסקות חשמל, להחלקות בדרכים ולנזק לרכוש.

הניו יורקרים שוב ראו את עירם נצבעת לבן, בפעם השלישית בחודש – אולם פרט ליופי, העיר צפויה לסבול היום משיבושי תחבורה קשים. "אנחנו מתכוננים לתרחיש הגרוע ביותר", אמר אחד החזאים בארה"ב, והוסיף: "יש שייקראו למצב קטסטרופלי".

עד אתמול בערב בוטלו יותר מ-1,500 טיסות פנים וחוץ וכ-3,300 טיסות נוספות נדחו. בנמל התעופה או'הרה שבשיקגו לבדו בוטלו 170 טיסות, וחודש ינואר הוכרז כחודש השלישי הקשה ביותר בהיסטוריה של העיר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סנטרל פארק שבמנהטן שוב לבן. רויטרס
סנטרל פארק שבניו יורק לבש לבן, שוב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully