וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 3 חודשים: לחיאני הרכיב קואליציה בבת ים

מועצת העיר אישרה את ההסכם שחתם ראש העיר, הנאשם בקבלת שוחד ובמרמה והפרת אמונים, עם שלוש סיעות. החודש תכריע ועדה מיוחדת אם לקבל את בקשת וינשטיין להשעות את לחיאני

יום הולדת לאורלי ולינאי. אביב חופי
ייאלץ לפנות את כיסאו לממלא מקומו החדש? לחיאני/אביב חופי

יותר משלושה חודשים אחרי הבחירות לרשויות המקומיות, הצליח ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני – הנאשם בקבלת שוחד ובמרמה והפרת אמונים – לגבש קואליציה. זאת לאחר שמועצת העיר אישרה אמש (ראשון) את ההסכם שחתם לחיאני, העומד בראש סיעת "בת ים בראש מורם" עם הסיעות הליכוד בראשות אליהו ששון, ש"ס בראשות בני אלחרר ו"בדרכי נועם" בראשות אורי בוסקילה.

במסגרת ההסכם ימונה ששון לממלא מקום וסגנו של לחיאני ראש העיר בשכר, רפאל ברנז מסיעתו יהיה גם ממלא מקום וסגן ראש העיר, ואורי בוסקילה ויהודה הרוש ימונו גם הם לסגנים של לחיאני. כולם מלבד הרוש ימלאו את התפקיד בשכר. "אני שמח שהגענו להסכמות שיאפשרו לנו לצאת לדרך חדשה ולהמשך בעשייה למען תושבי בת ים", אמר לחיאני לאחר אישור ההסכם.

על אף שנבחר כבר בסיבוב הראשון של הבחירות לרשויות המקומיות באוקטובר האחרון, התקשה לחיאני במלאכת הרכבת הקואליציה, כשברקע האפשרות שיידרש לעזוב את כיסאו עקב כתב האישום נגדו. בחודש שעבר הגיש היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין בקשה להשעות את לחיאני. זוהי הבקשה הראשונה שהוגשה לוועדה לבחינת השעיית ראשי רשויות, שאת הקמתה יזם שר הפנים גדעון סער במסגרת התיקון לחוק הרשויות המקומיות.

בבקשה נאמר כי היועץ וינשטיין סבור שהחלטה על השעייתו של לחיאני היא "החלטה מחויבת המציאות שלא ניתן להימנע ממנה". הוא אף ציין כי אין זה מספיק להשעות את לחיאני מתפקידו כראש עיר, אלא גם למנוע ממנו לשמש בתפקידים שיש להם השפעה מהותית על התנהלותה התקינה של העירייה או כאלה הכרוכים בניהול כספי ציבור. על הוועדה לבחינת ההשעיה לקבל החלטה בתוך 45 ימים מיום שהוגשה לה בקשתו של היועץ המשפטי לממשלה, ואלה יגיעו אל סיומם לקראת סוף פברואר.

עוד בחדשות:
קרובים מתמיד: יעלון בשורה הראשונה בנאום השר האיראני
תקיפת הילד בגן: "למה הסייעת השנייה לא התערבה?"
שפעת החזירים חוזרת? אישה מחיפה במצב קשה מאוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully