וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרודתו של נשיא צרפת: התקשורת הייתה אלימה כלפיי

בריאיון ראשון מאז שנשיא צרפת נפרד ממנה, סיפרה ואלרי טרירוויילר: "כשגיליתי על הבגידה, הרגשתי שנפלתי מגורד שחקים". לדבריה, סבלה בעיקר מהשמועות הרבות שהופצו בעיתונים

עיתונאים עטים על ואלרי טרירוויילר – פרודתו של פרנסואה הולנד. הודו, ינואר 2014. AP
טרירוויילר מסתגרת במכוניתה מפני צלמים, השבוע במומבאי/AP

ואלרי טרירוויילר, עד לאחרונה זוגתו של נשיא צרפת פרנסואה הולנד, מדברת לראשונה על הפרידה ממנו – ומארמון האליזה. בראיון שהתפרסם היום (חמישי) במגזין הצרפתי פארי מאץ', בו מועסקת טרירוויילר כמבקרת ספרות, היא סיפרה: "הרגע שבו גיליתי על הבגידה הרגיש עבורי כמו נפילה מגורד שחקים. לא הייתי מוכנה לזה". טרירוויילר העידה כי הפרשה הייתה אלימה, משום "שהתקשורת הייתה כל כך מעורבת בדבר".

הגברת הראשונה לשעבר העניקה את הריאיון בסוף השבוע שעבר, בדרכה להודו, 48 שעות בלבד לאחר הפרידה המתוקשרת. לדבריה, נסיעתה למדינה – בגפה - תוכננה עוד טרם אירועי הימים האחרונים, במסגרת עבודות הצדקה שלה בארגון הפועל למיגור הרעב העולמי.


עוד בוואלה! חדשות:
האיש שטיפל במפונים בעד השארת מתנחלים בפלסטין
היום: הכרעת הדין במשפט החוזר של "הרוצחת הסקסית"
הלסבית לאביה: לא אנשא לגבר תמורת 130 מיליון דולר

נשיא צרפת פרנסואה הולנד במסיבת עיתונאים בארמון האליזה. פריז, 14 בינואר 2014. רויטרס
הולנד לפני שבועיים, במסיבת העיתונאים בה התוודה על "קושי" בחייו האישיים/רויטרס

"עבורי, הפרידה הייתה שבר, אך לא סיום. לא הייתה שום אזהרה מוקדמת", סיפרה טרירוויילר, שלדברי המראיינים נראתה תשושה. ואולם, היא אמרה בביטחון כי הגיעה העת "לפתוח דף חדש". לדבריה, "רק בגלל שאיני הגברת הראשונה, אין זה אומר שהחיים נעצרו. אמשיך לפעול עם ארגוני הצדקה, שהיו איתי כשהייתי הגברת הראשונה והיו איתי ברגעים הקשים יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בתחילת החודש חשף הצהובון הצרפתי "קלוזר" כי הולנד מנהל רומן עם השחקנית הצרפתייה ג'ולי גאייה. במגזין פורסמו תמונות בהן נצפה נשיא צרפת מבקר בלילה את גאייה כשהוא חבוש בקסדה ורכוב על קטנוע. לפי הפרסום, שומר ראשו של הולנד נהג להביא לשניים קרואסונים חמים בבוקר.

בסוף השבוע הודיע רשמית הנשיא הולנד כי הוא נפרד מטרירוולייר. כמה שעות לאחר מכן, טרירוויילר בת ה-48 כתבה בטוויטר כי היא מודה לאנשי הארמון. "תודתי נתונה לצוות הנפלא באליזה. לעולם לא אשכח את מסירותם והתחשבותם בזמן עזיבתי", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully