וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלסבית לאביה: לא אנשא לגבר תמורת 130 מיליון דולר

29.1.2014 / 17:16

תפנית באופרת הסבון ההונג-קונגית שעשתה כותרות בעולם: הטייקון ססיל צ'אוס קיבל תשובה שלילית להצעה להעניק לבתו מוהר ענק אם תשנה את נטייתה. וכיצד "בוראט" השתרבב לעלילה?

מיליארדר מהונג קונג מציע 130 מיליון דולר עבור הגבר שיתחתן עם בתו. AP
עומדת על שלה. גיגי צ'או, מימין, עם זוגתה הצרפתיה שון אב/AP

בתו הלסבית של טייקון רברבן מהונג קונג, שהציע לה נדוניה ענקית אם תינשא לגבר, מתעקשת להישאר עם זוגתה, במקום "להמיר" את נטייתה המינית תמורת הפרס הגדול.

מדובר בתפנית נוספת באופרת הסבון האסייתית שעשתה כותרות ברחבי העולם כבר ב-2012. לאחרונה אף דווח כי השחקן סשה ברון כהן ("בוראט") מתכנן לצלם סרט לפי הסיפור.

האב, איל הספנות ססיל צ'אוס בן ה-71, התפרסם כאשר ניסה לאתר גבר מעניין מספיק כדי שיוכל לשכנע את בתו, ג'יגי צ'או, לעזוב את זוגתה. הוא הציע לזוג העתידי 500 מיליון דולרים של הונג קונג (כ-65 מיליון דולר אמריקנים). בשבוע שעבר, אחרי שנכשל לאתר חתן "מפתה" דיו, הכפיל האב את המוהר לסכום השווה ל-130 מיליון דולרים אמריקנים.

חדשות נוספות מהעולם
תאונה בגרמניה: 90 פרות נפחו - והרפת התפוצצה
"מסיבות החשק" של קדאפי: פורנו במרתף ואונס בנות 14
זוועה בהודו: איש צבא חשוד שאנס תינוקת בת 14 חודשים

ססיל צ'או, איל ספנות שהציע לבתו הלסבית עשרות מיליוני דולרים כדי שתינשא לגבר. AP
המליארדר ההונג קונגי, ססיל צ'או. טוען שהיו לו 10,000 בנות זוג/AP

במכתב פתוח שהתפרסם היום (רביעי) בכלי התקשורת בהונג קונג, פנתה ג'יגי צ'או לאביה: "אני יודעת שקשה לך להבין, ובוודאי שלא לקבל את העובדה שאני נמשכת לנשים". ג'יגי צ'או, בת 34, נמצאת זה תשע שנים בקשר עם אזרחית צרפת, שון אב.

האב גילה על הקשר אחרי שהשתיים נמלטו לצרפת כדי להינשא בטקס אזרחי. היא ביקשה מאביה להכיר בזוגתה. "אל תפחד ממנה כל כך", כתבה, "תתייחס אליה כאל אדם רגיל והגון. אני יודעת שאתה רק רוצה את הטוב ביותר בשבילי".

ססיל צ'או, בעלים של חברת ספנות ואחזקות, התפרסם בהונג קונג כפלייבוי וחובב מכוניות יוקרה. בעבר הוא טען שהיו לו 10,000 בנות זוג. תגובתו של האב העקשן למכתב טרם התפרסמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully