וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל הודי חשוד שאנס תינוקת בת 14 חודשים

לאחרונה עלתה בהודו המודעות גם לתקיפה של ילדים ופעוטות, עניין שעבר המיט בושה על משפחות רבות. בשבוע שעבר נפתחה חקירה נגד בית דין שבטי, שגזר על צעירה אונס קבוצתי

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

המשטרה הצבאית בהודו עצרה חייל בן 32 מבנגלור, בחשד שאנס תינוקת בת 14 חודשים. בית משפט צבאי במדינת המחוז קרנטקה זיהה את החייל בשם נליק דרמוויר. הוריה של התינוקת התלוננו כי החייל תקף אותה לפני שבועיים, בזמן ששמר עליה בביתם.

הדיווח מצטרף לשורה של תקיפות מיניות שעלו לכותרות בהודו בשנה החולפת, מאז שסטודנטית עברה אונס קבוצתי בניו דלהי ומתה מפצעיה.

לאחרונה עלתה בהודו המודעות גם לתקיפה מינית של ילדים ופעוטות, עניין שעבר המיט בושה על משפחות רבות. בחודש נובמבר 2013 דווח על מעצרם של שני גברים, בחשד שתקפו מינית תינוקת בת שנה וחצי בני דלהי. אחד מהם, שזוהה רק בשם ג'אגדיש, הועסק כמשרת אצל אביה של התינוקת, קצין בחיל האוויר.

השבוע נפתחה חקירה נגד בית משפט שבטי במדינת בנגל, שהורה ל-13 גברים לאנוס אישה שהתנגדה ליחסי מין עם גבר אחר. הצעירה, בת 20, אושפזה במצב אנוש. "בתי משפט" לא-רשמיים פועלי בכפרים רבים בהודו בסמכותם של זקני השבט, ומטילים עונשים על זוגות שהפרו את כללי ההתנהגות המקומיים.

לקריאה נוספת
העונש לצעירה הודית שהתאהבה: אונס בידי עשרה גברים
ההודית חשפה את הרומן של בעלה השר - ונמצאה מתה

  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully