וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: חשפה את הרומן של בעלה השר - ונמצאה מתה

שאשי טארור, שר בכיר בהודו שאשתו חשפה בטוויטר כי ניהל רומן עם עיתונאית פקיסטנית, מצא את גופתה בחדר במלון. שופט מונה לחקור אם התאבדה או מצאה את מותה בדרך לא טבעית

סוננדה פושקאר ובעלה שאשי טארור, שר הודי. רויטרס, רויטרס
נמצאה ללא רוח חיים בסוויטה. פושקאר ובעלה טארור/רויטרס, רויטרס

הודו סוערת: סוננדה פושקאר, רעייתו של שאשי טארור – שר הודי בכיר, נמצאה אמש (שישי) ללא רוח חיים בסוויטה בבית מלון בניו דלהי – 48 שעות לאחר שהודתה כי פרצה לחשבון הטוויטר של בעלה, אחריו עוקבים כשני מיליון גולשים, וצייצה כי הוא מנהל רומן עם עיתונאית פקיסטנית. כיוון החקירה המרכזי הוא התאבדות, על אף שחוקרי המשטרה לא מצאו מכתב שהשאירה אחריה פושקאר בת ה-52.

עוד בוואלה! חדשות:
רפורמת ההאזנות: אובמה מנסה להרגיע את האמריקנים
ארביב: "נפגשתי עם פינטו 5-4 פעמים, הקשר נותק לפני שנה"
פצוע אנוש בתאונת דרכים ליד ראשון לציון

העיתון "טיימס אוף אינדיה" דיווח הלילה כי השר ההודי הבכיר מצא את גופת אשתו כאשר חזר לבית המלון מכינוס של הקונגרס ההודי. עוזרו האישי של טארור מסר למשטרה המקומית כי הזוג שהה בבית המלון בזמן שיפוצים שנערכו במעונו הרשמי של השר.

חשבון הטוויטר של טארור סער ביומיים האחרונים בעקבות הגילוי המרעיש על הרומן שניהל עם העיתונאית הפקיסטנית מהר טרר. בחודשים האחרונים פורסמו דיווחים על משבר בין בני הזוג, ויתרה מזאת, בשבוע החולף החלו לצוץ שמועות לפיהן האישה הנבגדת התכוונה להתגרש מבעלה, על אף שהשניים פרסמו הודעה ביום חמישי לפיה הם "נשואים באושר".

פושקאר, אם לבן 21 מנישואים קודמים, פרסמה בטוויטר תכתובות אישיות שגילתה בין בעלה השר לבין העיתונאית הפקיסטנית, ואף התראיינה על כך בכלי התקשורת המקומיים.

סוננדה פושקאר ובעלה שאשי טארור, שר הודי. AP, AP
פושקאר וטארור ביום חתונתם/AP, AP

טארור, ששימש בעבר תת-מזכ"ל האו"ם, חזר לארצו ב-2008, לאחר שהתמודד על תפקיד מזכ"ל הארגון – והפסיד לבאן קי-מון. זמן קצר לאחר מכן הוא התגרש מאשתו הקנדית ונישא ב-2010 לפושקאר – אשתו השלישית. מקורביה של פושקאר סיפרו כי ביומיים האחרונים, מאז שחשפה את הרומן של בעלה, היא חשה פגועה. מגיש טלוויזיה ששוחח עמה ביום חמישי, אמר כי היא סיפרה לו שהיא מדוכאת וחשה ברע. היא אף טופלה בשל כך בבית חולים פרטי יומיים קודם לכן. בעלה אף התייחס למצבה הבריאותי הרעוע וכתב בחשבון הטוויטר שלו ביום שישי בשעה 20:01 כי "מחלתה של רעייתי תגרום לכך שאיאלץ להיעדר מאירועי החג בג'איפור (בירת מדינת ראג'סטאן שבצפון מערב הודו) ב-2014. אני מבטיח להשתתף בפסטיבלים ב-2015".

ממצאי החקירה הראשונית מצביעים אמנם על מקרה התאבדות, אך מקור משטרתי מסר כי "ייתכן שמדובר במוות טבעי, אך ייתכן שלא". בזמן שצוות זיהוי פלילי אסף ממצאים מסוויטה 345 במלון "לילה" שבניו דלהי – שם התגלתה גופתה של פושקאר, שופט-חוקר הוזמן כדי לחקור את הגרסאות של טארור ועוזרו. משטרת ניו דלהי הודיעה כי תפנה להנהלת טוויטר בבקשה לקבל לידיה תכתובות בין השר לרעייתו.
על גופתה של פושקאר, שהתגלתה בסביבות השעה 20:00 (שעון מקומי) לא נמצאו סימני חבלה. המשטרה הודיעה כי היא נראתה בפעם האחרונה בלובי בית המלון בשעה 15:00. מקור במשטרה המקומית אמר כי טארור טען בעדות שמסר כי גילה אותה במיטת השניים, כשהיא מכוסה בשמיכה. גופת האישה צפויה לעבור נתיחה כדי לקבוע את נסיבות המוות, אם השופט החוקר יורה על כך.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully