וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש לצעירה הודית שהתאהבה: אונס בידי עשרה גברים

בית משפט לא רשמי בהודו התנגד ליחסיה של בת 20 עם גבר מכפר סמוך וגזר על הזוג קנס. משפחתה לא הצליחה לשלם, וראש הכפר התיר לגברים לאנוס אותה. היא אושפזה במצב אנוש

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

כוחות המשטרה במערב בנגל שבהודו עצרו 13 בני אדם בחשד למעורבות באונס קבוצתי של אישה – לפי החשד, בהוראת זקני הכפר, שהתנגדו ליחסיה עם גבר אחר – כך דווח היום (חמישי) בבי-בי-סי. האונס אירע ביום שני, אך רק אתמול משפחתה של הצעירה, בת 20, אזרה אומץ ופנתה לרשויות. היא אושפזה בבית החולים במצב אנוש, וכוחות המשטרה החלו לפעול למעצר הגברים החשודים באונס.

"בתי משפט" לא רשמיים בכפרי המדינה נוטים להטיל עונשים על זוגות אשר הפרו לכאורה את כללי ההתנהגות המקומיים. פעילות הרשויות נגד אלימות מינית בהודו זינקה בהיקפה מאז המקרה בו קבוצת גברים אנסה והרגה סטודנטית באוטובוס בדלהי בשנת 2012. הממשלה הקשיחה את החוקים הנוגעים לאלימות מינית, לאחר הפגנות המוניות ברחבי המדינה בעקבות המקרה המזעזע.

עוד כותרות מהעולם:
מצרים: אופנוענים רצחו חמישה שוטרים מדרום לקהיר
תחקיר: חשבונות הבנק הסודיים של מפלגת השלטון בסין
פצצה מתקתקת: מצוד בסוצ'י אחרי 3 "אלמנות שחורות"

הפגנות ברחבי הודו נגד תקיפות מיניות ומעשי אונס. AP
"הם עינו את הבת שלי ואיימו עלינו שלא לפנות למשטרה". הפגנה נגד אלימות מינית בהודו/AP

לדברי המשטרה, התקרית שאירעה ביום שני, הגיעה לאחר מערכת יחסים שניהלה האישה, מאחד השבטים במחוז בירבהום, עם גבר מרקע אחר, שמתגורר בכפר הסמוך. מפקד כוחות המשטרה במחוז סיפר לבי-בי-סי: "מערכת היחסים נמשכה כמעט חמש שנים. כשהגבר ביקר בביתה של האישה ביום שני והציע לה נישואין, אנשי הכפר זיהו אותו וזימנו את 'בית המשפט', במהלכו הזוג נאלץ לשבת עם ידיים קשורות".

ראש הכפר, שהיה נוכח במשפט, הטיל על הזוג קנס של 25 אלף רופי בגין עבירה של "התאהבות". משפחתה של האישה לא הייתה יכולה לשלם את הסכום, ולפי התלונה שהוגשה, בשלב זה אמר ראש הכפר: "משפחתה לא יכולה לשלם, אז תיהנו מהבחורה". ראש הכפר הוא בין 13 העצורים בחשד למעורבות במקרה, עשרה מהם ביצעו את האונס בפועל, כך לפי החשד.

אימה של הצעירה סיפרה לעיתון ההודי "טיימס אוף אינדיה": "הפשע הזה בוצע על ידי האנשים שלנו. הם עינו את הבת שלי וזרקו אותה בבית מאוחר בלילה. איימו עלינו שלא לפנות למשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully