וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו שחם: "את מי מעניין ששכבתי בהסכמה עם שוטרת?"

הניצב בדימוס, שמואשם בעבירות מין, אמר בראיון לחדשות 2 כי קיים יחסי מין מלאים עם שוטרות בהיותו קצין בכיר, אך לטענתו אין בכך כדי לעבור על החוק. "לא הבנתי למה חוקרים"

ניסו שחם בפתיחת משפטו בבית משפט השלום רמלה. דצמבר 2013. יותם רונן
"מה זה עניינם שבן אדם מנהל קשר אינטימי עם שוטרת?". ניסו שחם/יותם רונן

מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניצב בדימוס ניסו שחם, שבר שתיקה בת שנה והתייחס לעבירות המין בהן הוא מואשם. "נישקתי, קיימתי קשרים אינטימיים מלאים, אני לא מנסה לייפות. לא רק שאני מודה, אני גם מספר להם (לחוקרים) דברים שהם לא ידעו", אמר שחם בראיון לחדשות 2 שקטע ממנו שודר הערב (שלישי). לדברי שחם, חרף הטענות ליחסי מרות, אין בכך מעשה לא תקין: "אני לא עשיתי שום עבירה, לא הבנתי למה חוקרים אותי. מה זה עניינם שבן אדם מנהל קשר אינטימי עם שוטרת בהסכמה?".

הניצב בדימוס מואשם בעבירות מין - כותרות אחרונות
הקצין שלא דיווח על החשדות נגד ניסו שחם יישאר במשטרה
ניסו שחם בפתיחת משפטו: "המקום לברר את האמת"
דנינו ואהרונוביץ’ החליטו: ניסו שחם יפוטר

"גאוותי לא על זה", הודה שחם בהמשך. את האצבע המאשימה הפנה הניצב בדימוס לעבר ראש המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים (מח"ש), וכן נגד פרקליט המדינה היוצא, משה לדור. לדבריו, כתב האישום נגדו הוגש רק "בגלל שהם חושבים שיגידו שההר הוליד עכבר". "כתב האישום מלא באי-דיוקים. יותר מזה, בשקרים, כזבים. אין להם ראיות והם לא נותנים לעובדות לבלבל אותם".

תגובת מח"ש: "כל טענותיו של שחם נשקלו ביסודיות ולמרות זאת הוחלט להגיש נגדו אישום. שלל טענותיו האישיות משוללות יסוד ולא ראויות לתגובה".

בתחילת חודש דצמבר האחרון נפתח בבית משפט השלום ברמלה משפטו של שחם. בכתב האישום שהוגש נגדו בחודש אוקטובר האחרון נכתב כי שחם "ניצל את תפקידו, מעמדו ונסיבות היכרותו עם השוטרות, כמנוף ליצירת סיטואציה אישית ואינטימית, במהלכה ביצע עבירה של מעשה מגונה בשוטרת, בלא הסכמתה, הטריד מינית שוטרת תוך ניצול מרות וכן ביצע מעשה מגונה בשוטרת נוספת תוך ניצול מרות". הדיון יתחדש בסוף חודש פברואר.

  • עוד באותו נושא:
  • ניסו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully