וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצין שלא דיווח על החשדות נגד ניסו שחם יישאר במשטרה

29.12.2013 / 10:13

תת-ניצב נסים אדרי ישלם קנס בגובה 2,000 שקלים על כך שלא דיווח על עבירות המין שביצע לכאורה מפקד מחוז ירושלים במשטרה לשעבר. הוא ננזף בחומרה, אולם יוכל להמשיך בשירות

צילום: עומר מירון, עריכה: מיכאל ברגמן

בית הדין המשמעתי של מחוז ירושלים במשטרה גזר הבוקר (ראשון) על תת-ניצב נסים אדרי, מפקד מרחב ציון במשטרה לשעבר, תשלום קנס בגובה 2,000 שקלים. כמו כן, אדרי קיבל נזיפה חמורה בשל אי דיווח על עבירות המין שביצע לכאורה מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניצב ניסו שחם. עם זאת, אדרי לא הודח באופן סופי מהמשטרה וההחלטה באשר לעתידו במדים הכחולים הונחה לפתחו של מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו.

לאחר הישמע גזר הדין נשמע אדרי נינוח ואמר: "חבר'ה, תודה רבה, שיהיה יום טוב, בשורות טובות, הכול יהיה בסדר. אני מרגיש הקלה והכול בסדר".

פרשת ניסו שחם - כותרות אחרונות:
ניסו שחם בפתיחת משפטו: "המקום לברר את האמת"
דנינו ואהרונוביץ’ החליטו: ניסו שחם יפוטר
נסים אדרי מושעה מהמשטרה

גזר דין לניסים אדרי בבית הדין המשמעתי במטה המחוז בירושלים, דצמבר 2013. יואב דודקביץ'
"מרגיש הקלה". אדרי בכניסה לבית הדין בירושלים, הבוקר/יואב דודקביץ'

בחודש אוקטובר אשתקד הושעה אדרי על ידי מפכ"ל המשטרה ונפתח ההליך המשמעתי נגד מפקד מרחב ציון לשעבר במחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים. אדרי נחשד בכך שלמרות שידע על העבירות לכאורה של שחם – מפקדו הישיר – לא דיווח עליהן.

בהחלטתם להמליץ על ההליך המשמעתי מתחו במחלקה לחקירות שוטרים ביקורת על התנהלותו של אדרי, אשר חשוד כאמור כי הובאה לידיעתו באמצעות קצין אחר, פקוד שלו, תלונה על מעשה מגונה שבוצע לכאורה על ידי שחם בשוטרת במרחב עליו היה מופקד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גזר דין לניסים אדרי בבית הדין המשמעתי במטה המחוז בירושלים, דצמבר 2013. יואב דודקביץ'
אדרי בבית הדין היום/יואב דודקביץ'

מפקד מחוז ירושלים בדימוס נאשם בעבירות של מרמה והפרת אמונים, מעשים מגונים והטרדה מינית, בפרשה בה מעורבות שמונה שוטרות שהותקפו על ידו לכאורה. בכתב האישום שהוגש נגדו בחודש אוקטובר האחרון נכתב כי שחם "ניצל את תפקידו, מעמדו ונסיבות היכרותו עם השוטרות, כמנוף ליצירת סיטואציה אישית ואינטימית, במהלכה ביצע עבירה של מעשה מגונה בשוטרת, בלא הסכמתה, הטריד מינית שוטרת תוך ניצול מרות וכן ביצע מעשה מגונה בשוטרת נוספת תוך ניצול מרות". משפטו של שחם נפתח בתחילת החודש והוא יתחדש בסוף חודש פברואר.

לפניות לכתב יאיר אלטמן - talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully