וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצחה שלושה אנשים, הצטלמה עם סכין, ותקפה שוב

ג'ואנה דנהי מבריטניה, התגאתה בפני כל מי שרצה לשמוע: "אני רוצחת, רצחתי שלושה אנשים". מהעדויות במשפטה עולה תמונה מחרידה של רוצחת צמאת דם שמבקשת רק "ליהנות קצת"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

ג'ואנה דנהי, אזרחית בריטית בת 31, חשודה ברצח שלושה בני אדם ובפציעתם הקשה של שניים נוספים בדקירות סכין. לפי העדויות הנשמעות בימים אלו בבית המשפט בקיימברידג' במסגרת משפטה של דנהי, מצטיירת תמונה של רוצחת סדרתית המבצעת את מעשי הרצח משום שהיא "רוצה ליהנות".

עוד בוואלה! חדשות:
טכנאי הגז ישתחרר בערב, הדיירים: "הפכנו לפליטים"
בזכות בדיקת דנ"א: חשוד בחטיפת ותקיפת ילד נעצר
ה-FBI הציע ל"מנהיג הכושי המסוכן": כדאי שתתאבד

בתמונה לעיל, נראית דנהי שעות ספורות לפני שני ניסיונות הרצח האחרונים שביצעה ב-2 באפריל 2013, שלאחריהם נתפסה על ידי המשטרה. דנהי, שמצוד משטרתי נערך אחריה לאורך חודשים ארוכים, נראית בתמונה כשהיא מציגה את אחד מסכיניה, לא זה בו השתמשה מאוחר יותר באותו יום.

ג'ואנה דנהי, רוצחת גברים סדרתית, ינואר 2014. משטרת קיימברידג', מערכת וואלה! NEWS
ביקשה "לעשות קצת כיף". דנהי/מערכת וואלה! NEWS, משטרת קיימברידג'

יחד עם דנהי נעצר גם שותפה למעשי הרצח, גארי סטרץ' בן ה-47. מארק לויד, אשר העיד נגד השניים בבית המשפט, תיאר בפני חבר המושבעים את השתלשלות האירועים באותו היום בו תקפה דנהי באקראי שני בני אדם. לויד פגש את דנהי וסטרץ' בדירה של מכר משותף. דנהי הציגה את עצמה בפניו ואמרה: "שלום מארק, אני רוצחת, רצחתי שלושה אנשים, גארי עזר לי להיפטר מהגופות ואני רוצה לעשות עוד קצת". דנהי פנתה אז לשותפה ואמרה: "אני רוצה קצת כיף, אתה עשית את הכיף שלך גארי, אני רוצה קצת כיף עכשיו".

לויד מספר כי היה מבועת בזמן שדנהי נופפה בסכין מגואלת בדם, וכי מיד לאחר מכן החלה דנהי לפלרטט עימו. "היא ליטפה את הגב שלי והעבירה את כף ידה לאורך צווארי", סיפר לויד, "זה הרגיש כאילו נחש פעמונים (Rattlesnake) נוגע בי". לטענת לויד, הוא אולץ על ידי השניים להצטרף אליהם לנסיעה ברכבם, כאשר במהלך הנסיעה התחננה דנהי לסטרץ' ש"ימצא לה קצת כיף". בשלב מסויים זיהה סטרץ' אדם בן 64 הולך ברחוב עם כלבו. סטרץ' שאל את דנהי "האם הוא מתאים?", ומיד לאחר מכן זינקה דנהי מהרכב והחלה לתקוף בסכין את הקורבן, כבאי בגמלאות. "היא החזיקה את הסכין כמו בסרט 'פסיכו'", תיאר לויד את האירוע המזוויע, "היא נכנסה לאחר מכן בחזרה לרכב, היא הייתה מאושרת, חיוך גדול על פניה. היא נישקה את סטרץ' על לחייו ואמרה לו 'תודה'".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גארי סטרץ' שותפה לרצח של ג'ואנה דנהי, רוצחת גברים סדרתית, ינואר 2014. משטרת קיימברידג', אתר רשמי
גארי סטרץ', שותפה של דנהי למעשי הרצח/אתר רשמי, משטרת קיימברידג'

דנהי וסטרץ' לא הסתפקו בכך, ותקפו אדם נוסף שטייל עם כלבו ברחוב. לפי לויד, התקיפה השנייה הייתה אף יותר אכזרית, כאשר בסיומה נטלה דנהי את כלבו של הקורבן, שבה עימו לרכב ואמרה: "תראו את החבר הכי טוב שלי, הוא כל כך חמוד". דנהי עוד רצתה "להוציא את הכלב לטיול", אך זמן קצר לאחר מכן היא וסטרץ' נעצרו.

עדה נוספת שהעידה בפני חבר המושבעים במשפטם של השניים סיפרה כי דנהי נהגה לומר: "אני רוצה להיתפס כמו בוני וקלייד", צמד הרוצחים הסדרתיים שנהרגו במהלך חילופי אש עם המשטרה בשנת 1934.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully