וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות בדיקת דנ"א: חשוד בחטיפת ותקיפת ילד נעצר

רמי שני

21.1.2014 / 13:00

לפני כשבעה חודשים הותקף מינית ילד בן 11 באשדוד על ידי אלמוני שחטף אותו ונעלם לאחר ביצוע זממו. ממצאים שנאספו מהזירה הביאו למעצרו של פלסטיני בן 26 החשוד בביצוע המעשה

אילוסטרציה. ShutterStock
החשוד נתפס בזכות ממצאי דנ"א שאותרו בזירה/ShutterStock

לאחר למעלה מחצי שנה במהלכה ניסו במשטרה ללכוד את האדם שחטף ילד בן 11 באשדוד וביצע בו מעשים מגונים, הובילה בימים האחרונים בדיקת דנ"א למעצרו של חשוד במעשה. החשוד, פלסטיני בן 26 מהכפר יטא שבאזור חברון הובא בפני בית משפט השלום באשקלון ומעצרו הוארך עד ליום שישי הקרוב.

עוד בוואלה! חדשות:
בפעם השנייה החודש: פיגוע בדרום ביירות, 4 נהרגו
אסטרונאוט ישראלי נוסף בדרך לחלל
תיעוד: ניסיון חיסול לאור יום בבית שמש

בסוף חודש יוני 2013, התלונן ילד בן 11 מאשדוד, כי נחטף תחת איומים סמוך לביתו והובל למקום מבודד, שם הותקף מינית על ידי חוטפו. במהלך תיאור המקרה בפני חוקרת הילדים בתחנת המשטרה, סיפר הילד כי אדם בעל חזות ערבית, שקעקוע בצורת נחש מצויר על אחת מידיו, איים עליו כי יכה אותו במידה ולא יבוא עמו. אותו אדם הוביל את הילד כמה קילומטרים למקום מבודד בשטח חולי הסמוך לבית העלמין באשדוד, ושם על פי החשד הפשיט אותו והתחכך בו. לפי גרסת הילד, בתום המעשים, נתן לו התוקף מטבע של שקל ונמלט מהמקום.

עם פניית הילד למשטרה, כוחות גדולים הגיעו למקום ופתחו בסריקות אחר החשוד. במשטרת אשדוד פתחו בחקירה, ובמסגרתה נדגמו ממצאי דנ"א שאותרו בזירת האירוע. במהלך החודשים האחרונים נעצרו כמה חשודים הנושאים את קעקוע הנחש שתיאר הילד בפני החוקרים, אולם רק לאחרונה אותר תושב הכפר יטא אשר נמצאה התאמה בינו לבין ממצאי הדנ"א שאותרו בזירה. החשוד אותר באזור גוש עציון והוא נעצר בחשד לחטיפת קטין לשם עבירת מין, מעשה מגונה בקטין ואיומים. בבדיקה שנערכה על גופו נמצא אותו קעקוע נחש שתיאר המתלונן. מהמשטרה נמסר כי חקירתו של החשוד נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully