וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ניסיון חיסול לאור יום בבית שמש

21.1.2014 / 12:30

מצלמת אבטחה תיעדה כיצד רכב עוצר סמוך לפיצוציה בעיר ונהגו שולף אקדח ויורה מטווח קצר לעבר המקום. הרקע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים. ברכב נמצא תרמיל אקדח

צילום: צילומי אבטחה, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

כך נראה ניסיון חיסול בין עבריינים: בשעות הערב של אחד מימי חודש יוני האחרון עברה מכונית מסוג יונדאי ליד "פיצוציית שי" ברחוב הגפן בבית שמש, עצרה בסמוך, הנהג, שפניו מכוסות, פתח את החלון, שלף את אקדחו, ירה מספר קליעים מטווח של כמה מטרים לעבר הפיצוציה ונמלט. הרקע למעשה הוא ככל הנראה סכסוך ממושך בין עבריינים בעיר במהלכו הוצתו רכבים ונגרם נזק לרכוש.

תיעוד בלעדי לוואלה! חדשות ממצלמת אבטחה שהוצבה סמוך לפיצוציה מראה את המתרחש רגע אחר רגע. בתיעוד ניתן לראות כי לפני ביצוע הירי, רכב היונדאי ובו שני חשודים מגיע למקום ומבצע סיור מקדים. אירוע הירי נמשך שניות ספורות והקליעים פגעו בדלת הפיצוציה.

זמן קצר לאחר האירוע נעצר חשוד, תושב בית שמש, בן למשפחה המסוכסכת עם בעלי הפיצוציה. רכב השייך למשפחה מסוג יונדאי אובחן כרכב בו בוצע הירי. מחומר החקירה שהגיע לידי וואלה! חדשות עולה כי היורה כיסה את ידו בעזרת גרב על מנת להימנע מהשארת טביעות אצבע על האקדח, אלא שהגרב ועליה דנ"א של מספר חשודים נמצאה ברכב שאותר על ידי המשטרה. ברכב נמצאו גם שרידים של רשף המעיד על ירי שבוצע ממנו וכן תרמיל אקדח. האקדח עצמו לא נמצא מעולם.

ידיעות נוספות על עולם הפשע:
חשד לחיסול: מת מפצעיו הצעיר שנורה בתל אביב
נחשפה רשת שהכינה מטעני חבלה לארגוני הפשיעה
צעיר בן 20 נפצע אנושות מירי בתל אביב; הרקע נבדק

תיעוד: כך נראה ניסיון חיסול לאור היום. צילום מסך
ניסיון החיסול בבית שמש/צילום מסך

החשוד שמר על שתיקה והיה עצור במשך שלושה חודשים, שבתומם נשלח למעצר בית של שלושה חודשים נוספים. כתב אישום הוגש נגדו בגין ביצוע הירי ואחזקת האקדח, אולם לפני מספר שבועות החליט בית משפט המחוזי בירושלים לזכות אותו מכל האישומים. זאת, בעקבות טענת סנגורו של הנאשם, עו"ד דוד הלוי, על קיום מידע מודיעיני המצוי בידי המשטרה שמצביע על שני חשודים אחרים כמי שהיו מעורבים בירי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כעת מתכוון האיש שזוכה מהאישומים להגיש נגד המדינה תביעת נזיקין. "הפסדתי את חיי, את מקום עבודתי", סיפר לוואלה! חדשות. "אין לי עבר פלילי, זו פעם ראשונה שאני במעצר. שישה חודשים נעלמתי, נגרם לי נזק כלכלי ונפשי גדול. עשו לי עוול נוראי".

"צר לי על הסבל והעוול העצום שנגרמו למרשי כתוצאה ממעצרו הממושך והעמדתו לדין", אמר עורך הדין הלוי. "מרשי הינו אדם נורמטיבי לחלוטין, נעדר עבר פלילי אשר נקלע לסיטואציה הזויה של מעצר שווא והעמדה לדין כאשר כבר מלכתחילה היה ברור כי ככל הנראה אחרים הם אלו שביצעו את העבירה המיוחסת לו. המידע היה ידוע לפרקליטות ולמשטרה ואף על פי כן הפרקליטות בחרה להתעלם מן המידע האמור ולהעמיד את מרשי לדין. למרבה המזל רק בעקבות הליכים מאומצים שנקטנו בעניין החיסיון, הבינה המדינה את טעותה וחזרה בה מכתב האישום. מרשי זוכה באופן מוחלט. בימים אלה שוקל מרשי את הצעדים המשפטיים המתאימים לרבות הגשת תביעת נזיקין בגין הנזקים העצומים שנגרמו לו".

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully