וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ירה למוות במיס ונצואלה ובעלה לשעבר?

באמצע הכביש המהיר בלב המדינה הדרום-אמריקנית, נפתחה אש קטלנית לעבר כלי רכב בו נסעו מלכת היופי ובעלה לשעבר. השניים נהרגו בעוד בתם בת ה-5 נורתה ברגלה, אך נותרה בחיים

מוניקה ספיר, לשעבר מיס ונצואלה, ובעלה לשעבר נורו אתמול (שני) למוות על ידי חבורת שודדים, בזמן שנסעו בכביש המהיר בין פוארטו קביו לוולנסיה בלב המדינה הדרום-אמריקנית. במכונית שהותקפה הייתה גם בתם בת ה-5 של השניים, אשר נורתה ברגלה, אך נשארה בחיים.

ספיר, בת 29, זכתה בתואר מיס ונצואלה בשנת 2004 ומאז הספיקה לעבור להתגורר בארצות הברית ולפצוח בקריירה של שחקנית באופרות סבון. לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, ייתכן כי בכלי הרכב בו נסעו ספיר ובעלה לשעבר הנרי ברי, התגלתה תקלה, ולאחר שעצרו בצד הדרך הותקפו על ידי השודדים החמושים. עד כה, לא נעצרו החשודים ברצח הכפול.

עוד בוואלה! חדשות:
מתנחלים נכנסו לכפר פלסטיני, נלכדו - ושוחררו
האם רני רהב איבד את זה? צפו בראיון המדהים
מאגרי הנשק הכימי הראשונים פונו מסוריה דרך הים

מיס ונצואלה לשעבר מוניקה ספיר נרצחה. רויטרס
ונצואלה נחשבת לאחת המדינות האלימות ביותר בעולם. ספיר/רויטרס

"אני כל כך עצוב בשביל ונצואלה שלי", אמר זמר הסלסה המקומי אוסקר דה-לאון, "תנחומי למשפחתה של מוניקה ספיר. זעם ותסכול הם מה שאני חש כרגע". עמיתים נוספים של ספיר הביעו את תדהמתם מהאירוע המצער.

ונצואלה נחשבת לאחת המדינות האלימות ביותר בעולם, כאשר לפי הנתונים הרשמיים 39 בני אדם מתוך 10,000 נרצחים מדי שנה. לפי ארגונים מקומיים במדינה, שיעור הנרצחים השנתי במדינה הינו כפול מזה המפורט בנתונים הרשמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully