וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רני רהב איבד את זה?

7.1.2014 / 13:52

מלחמת חורמה עם שרון שפורר, התנצחויות חסרות מעצורים עם גולשים בטוויטר ורטוריקה תוקפנית ב"כוכב הבא" - מה עובר על היחצ"ן של המדינה? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

האם רני רהב איבד את הראש? "היחצ"ן של המדינה" צוטט הבוקר (שלישי) בשיחת טלפון שקיים עם העיתונאית שרון שפורר מ-TheMarker, ובה הוא נשמע מאיים עליה, על רקע סטטוס שכתבה בפייסבוק. בשיחה עם וואלה! חדשות הוא ניסה להסביר את הדברים. "אני לא מאבד את זה", סיפר לינון מגל במהדורת וואלה!, "על מה אנחנו מדברים פה? על עיתונאית שמנסה להלך אימה על אישי ציבור ועל אנשי עסקים ואני עונה לה? מה הבעיה פה בדיוק? יש משהו שלא נראה לך? אתם התרגלתם שלכם מותר לעשות הכל. סליחה אדוני, גם לנו זה מותר".

רהב אמר בשיחה: "ינון, אף אחד לא מאיים. אתה יכול לקחת את זה לאן שאתה רוצה שלא מותר לך לעשות הכל. המחוקק נתן לך רשיון לעשות טלוויזיה, להוציא עיתון. הוא לא נתן לך רישיון להרוג".

בשיחת הטלפון המקורית עם שפורר, אמר לה רהב: "אני אומר לך, בהזדמנות הראשונה את תחטפי ממני טיל רעל בטלוויזיה, שאת לא תצאי מהבית". בראיון לוואלה!, כשנשאל האם הוא עצמו לא מהלך אימים על עיתונאים, טען רהב שהוא לא איים בשיחה. "אני לא מהלך אימים. תמצא עיתונאי אחד בישראל שיגיד לך שאני מהלך אימים. מה מהלך אימים בשיחת הטלפון? למה? כי אתה פעם אחת שומע שגם לנו יש את האפשרות להגיד לך מה שאנחנו חושבים עליה?".

בתגובה לדבריו של רהב קרא היום ארגון העיתונאים לחבריו אשר אוימו על ידי יח"צנים לפנות אליו ולפרסם את הדברים. בהודעה מיוחדת שהוציא בהמשך לחשיפת ההקלטה נמסר: "ארגון העיתונאים מגנה כל ניסיון של יחצ"נים או דוברים להלך אימים על עיתונאים, ורואה בכך ניסיון פסול להשפיע על עבודתם. זאת לא רק פגיעה בעיתונאים עצמם, אלא גם בציבור הישראלי שזכאי לקבל את העיתונות שלו אמינה, תואמת את המציאות ונטולת אינטרסים זרים ולחצים פסולים. בבסיס העבודה העיתונאית עומדת התפיסה כי 'אור השמש הוא חומר החיטוי הטוב ביותר', ואנו חושבים כי יש ליישם אותה גם במקרים שבהם היחסים בין עיתונאים לבין יח"צנים ודוברים חורגים ממתחם הסבירות".

עוד נכתב בהודעה: "לכן אנו קוראים לכל עיתונאי שקיבל איומים מיחצ"ן או מושא סיקור לפרסם את האיום ככתבו וכלשונו. איימו עליכם? פרסמו זאת. מי שמאיים על אחד מאיתנו - מאיים על כולנו. הזמנים השתנו: העיתונאים בישראל מאוגדים - גם בשביל דברים כאלה".

עוד במהדורה:

מנהיגי מחאת מבקשי המקלט הכריזו במסיבת העיתונאים בדרום תל אביב: "ממשיכים את השביתה עד להודעה חדשה". התארגנות שצמחה מלמטה, נציגים לכל קהילה, ישיבות לתוך הלילה, והחלטות שמתקבלות בצורה דמוקרטית - מי הם האנשים שמובילים את המחאה?

שני שגרירי ארה"ב לשעבר: שחררו את פולארד. תומאס פיקרינג וסם לואיס, הדיפלומטים האמריקנים המוערכים שכיהנו כשגרירים בישראל במהלך פרשת פולארד שינוי את דעתם וקוראים לשחרר את המרגל הישראלי. אמיר תיבון, כתבנו המדיני ששוחח עם המנהיגים, מביא את התגובות.

עשה היסטוריה: ברק יצחקי כובש שער מספרת ומצטרף לחוג אקסקלוסיבי לצידו של רוני, זלאטאן וואן באסטן. דוד רוזנטל, סגן עורך וואלה! ספורט על רגעי הפלא על הדשא אמש.

התחזית: היום מעונן חלקית בעננות בגובה רב עם עליה קלה בטמפרטורות. מחר - נאה ללא שינוי ניכר במידות החום.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully