וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבקר הגיש את טיוטת הדוח על הוצאות ראש הממשלה

כחודש לאחר פרסום דוח ההוצאות המלא של מעונות נתניהו, שעורר סערה ציבורית, מבקר המדינה העביר לו את טיוטת הדוח שגיבש בנושא לתגובה. עותק נוסף הועבר ליועץ המשפטי לממשלה

יוסף שפירא בוועידת המשפט- פאנל ראשי ערים תחת חקריה. בן קלמר
העביר לנתניהו את טיוטת הדוח. מבקר המדינה, יוסף שפירא/בן קלמר

מבקר המדינה, יוסף שפירא, העביר אתמול (שני) לראש הממשלה, בנימין נתניהו, את טיוטת הדוח על מימון הוצאות בתי משפחתו על ידי המדינה. הדוח עוסק בהוצאות המעון הרשמי של ראש הממשלה בירושלים ובהוצאות הבתים הפרטיים של נתניהו בקיסריה וברחוב עזה בירושלים. הטיוטה הועברה לראש הממשלה לתגובה, ובמקביל היא הועברה גם ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין.

במאי הודיע המבקר שיבדוק את נושא ההוצאות הכספיות של אישי ציבור שהמדינה משתתפת בהוצאותיהם בישראל ובחו"ל. זאת בעקבות הסערה הציבורית שהתעוררה סביב הפרסומים על אודות העלויות הגבוהות בבית ראש הממשלה, ובשל העלות שבהתקנת המיטה במטוס שבו הוא טס ללונדון. כשהודיע שפירא שיפתח בבדיקה, מסרו בלשכת ראש הממשלה כי הוא "מברך על החלטת המבקר לבדוק את הוצאות אישי ציבור בישראל לאורך השנים".

לפני כחודש התפרסם דוח ההוצאות המלא של מעון ראש הממשלה לשנת 2012. מהנתונים שפורסמו עלה כי ההוצאות במעון הרשמי שלו הסתכמו בקרוב לשלושה מיליון שקלים, לעומת 1.6 מיליון שקלים בעת כהונתו של אהוד אולמרט. ההוצאות כללו כ-50 אלף שקלים עבור קייטרינג, 25 אלף שקלים על סידורי פרחים, 7,000 שקלים על יינות, וכ- 6,000 שקלים על נרות ריחניים. כמו כן, פורסמו ההוצאות בבתים הפרטיים של נתניהו - כ-312 אלף שקלים על הוצאות הבית בקיסריה, וכ-4,000 שקלים על תשלומי החשמל בבית ברחוב עזה.

עוד על הוצאות ראש הממשלה:
הביקורת על הוצאות נתניהו - פופוליזם חזירי. דעה
"נתניהו צריך גלידה ב-10,000 ש"ח כדי לטפל באיראן"
תוך שנתיים: הוצאות ראש הממשלה על מזון הוכפלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully