וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות המרכזיות שעשו את סוף השבוע

בן 16 נדקר למוות בפתח תקווה, 16 בני אדם נהרגו בסופת שלגים בארצות הברית, תינוקת אריתראית נדקרה בתל אביב והמחאה במצרים מתעוררת. אלה הכותרות שעשו את סוף השבוע

חמישה נערים בני 16 נעצרו במהלך הלילה (שבת) בחשד למעורבות ברצח הנער בפתח תקווה. כוחות משטרה ממחוז מרכז וממרחב שרון עצרו במהלך הלילה ארבעה מהחשודים, בהם נער בן 16 וחצי החשוד כי דקר למוות את ההרוג. הבוקר נעצר החשוד החמישי. בחקירתו קשר את עצמו החשוד המרכזי למעשה והודה בחשדות המיוחסים לו. הבוקר הוא אף שחזר את המעשה. החמישה יובאו הערב לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

במסגרת החקירה, נבדקת האפשרות כי הרקע לסכסוך הוא רומנטי. במרכז הסכסוך עמדו, על פי החשד, שני נערים. במשטרה חושדים כי הנער שנדקר לא היה קשור לסכסוך וכי הוא בסך הכול היה חבר של אחד הנערים המסוכסכים.

כמאה מיליון תושבי מדינות צפון-מזרח ארצות הברית היו אתמול עדים לשיאה של סופת השלגים "הרקולס". תשעה בני אדם מתו עד כה כתוצאה מהסופה. ראש העיר ניו יורק, ביל דה-בלאזיו, שנכנס לתפקידו לפני ימים ספורים, כינס אמש מסיבת עיתונאים, בה מסר כי הטמפרטורות בעיר ייצנחו הלילה למינוס 18 מעלות, "ורק יהיה קר יותר עם אפקט הרוח".

"במהלך 24 השעות הקרובות נרגיש טמפרטורות שלא ראינו זה זמן רב", הזהיר אמש דובר שירותי החירום במסצ'וסטס. "בחלקים מסוימים במדינה הטמפרטורות יגיעו מתחת למינוס 29 מעלות". השלג בבוסטון נערם כבר לגובה של 35 סנטימטרים, ובחלקים מסוימים של צפון מדינת ניו יורק השלג נערם לגובה של 60 ס"מ.

האחים המוסלמים מנסים לעורר את המחאה: 17 נהרגו

17 בני אדם נורו אתמול למוות במהלך עימותים בין תומכי האחים המוסלמים במצרים לבין כוחות הביטחון בשורת ערים – זאת בצל ההחלטה להוציא את התנועה האיסלמיסטית מחוץ לחוק במדינה.

בנאסר סיטי שבפרברי קהיר התייצבו השוטרים לבושי וסטים חסיני כדורים וירו גז מדמיע לעבר המפגינים שזרקו לעברם אבנים וזיקוקים. עימותים דומים נרשמו במקומות נוספים, במיוחד אחרי שהסתיימו תפילות יום השישי במסגדים. משרד הבריאות אמר כי שלושה בני אדם נהרגו במחוזות שונים בקהיר. מקור ביטחוני הוסיף כי הם נהרגו כתוצאה מירי – אולם סרב לומר אם מדובר בירי כוחות הביטחון או באש של אזרחים חמושים.

תינוקת בת שנה וחצי נדקרה בדרום ת"א ונפצעה קשה

תינוקת בת שנה וחצי נדקרה אמש בידי גבר סמוך לתחנה המרכזית החדשה שבדרום תל אביב. מצבה קשה, והיא הועברה לטיפול רפואי בבית החולים דנה בעיר.

מחקירה המשטרה עולה כי התוקף, אדם כבן 50, ניגש לאישה אזרחית אריתריאה שהייתה ברחוב יסוד המעלה עם בתה בזרועותיה. לפתע הוא התנפל על השתיים והצליח לדקור את התינוקת באמצעות חפץ חד שהיה ברשותו. צוות של מגן דוד אדום פינה את התינוקת לבית החולים כשהיא סובלת גם מחבלה בראשה וכשהיא מורדמת ומונשמת.

החשוד, אזרח ישראלי, שהיה בגילופין נעצר על ידי המשטרה שהגיעה למקום, ולפי ההערכה הראשונית מדובר באדם מעורער בנפשו. הוא נלקח לחקירה, אולם לא ברור אם במצבו הנוכחי יתאפשר להבין מה היה המניע למעשיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בתום עימותים: אל-קאעדה הכריז על מדינה בלב עיראק

ארגון המזוהה עם אל-קאעדה בעיראק השתלט על העיר פלוג'ה שבמערב עיראק בתום עימותים עם כוחות הביטחון העיראקיים ועם שבטים מקומיים. אנשי הארגון "המדינה האיסלאמית בעיראק וא-שאם" (שמו של ארגון אל-קאעדה בעיראק וסוריה) הניפו את דגליהם מעל בנייני הממשלה והכריזו על מדינה איסלאמית באחת הערים המרכזיות בה לחמו הכוחות האמריקניים לפני שנסוגו מעיראק לפני כשנתיים. לעמוד הטוויטר של הארגון הועלו תמונות וסרטונים קשים לצפייה, בהם נראים בין היתר ראשים ערופים. זמן קצר לאחר עלייתם, העמוד נמחק.

במקביל, מנהלים גם אנשי "צבא סוריה החופשי" (ארגון הגדול של המורדים בסוריה) מלחמה עם אנשי אל-קאעדה במקומות שבהם הצליחו האחרונים להשיג שליטה. בשבועות האחרונים השתלטו אנשי אל-קאעדה גם על 14 כפרים דרוזים במחוז אידליב שבצפון סוריה וכפו על התושבים להתאסלם.

חשד: 11 צעירים תקפו טרנסג'נדר בתל אביב "משעמום"

11 צעירים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו הלילה בתל אביב בחשד שתקפו גבר שלבש בגדי נשים. החשודים, תושבי יבנה, נעצרו בתום מרדף שניהלו שוטרי מרחב יפתח אחרי שני כלי רכב בהם נסעו על פי החשד לאחר התקיפה. על פי החשד, תקפו הצעירים את הגבר באמצעות גז פלפל ושוקר חשמלי כשהם עוטים על פניהם מסכות פורים.

מחקירת המשטרה עולה כי החשודים בילו בכמה מועדונים וחשו משועממים. הצעירים סיפרו בחקירתם כי חלפו במקום בו עמד הגבר במקרה, ולטענתם לא ידעו שמדובר בטרנסג'נדר. עוד הם טענו שמדובר במעשה קונדס וכי כלל לא נגעו במותקף. אולם המשטרה חושדת שאחד מהם התיז לעבר הטרנסג'נדר גז פלפל דרך החלון בעת שישב ברכב. מהמשטרה נמסר כי הכוונה היא לשחרר את החשודים למעצר בית בן חמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully