וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הנער בפתח תקווה: בן 16 נעצר - ושחזר את המעשה

4.1.2014 / 10:43

חמישה נערים נעצרו בחשד למעורבות ברצח הלילה, בהם גם החשוד המרכזי שהודה בדקירה. נבדקת האפשרות שהרקע לאירוע רומנטי. בזירה נמצאו בקבוקי אלכוהול. הלם בשכונה: "שקט פה"

צילום: ניב אהרונסון, דוד קורן עריכה: יותם בן-דוד

חמישה נערים בני 16 נעצרו במהלך הלילה (שבת) בחשד למעורבות ברצח הנער בפתח תקווה. כוחות משטרה ממחוז מרכז וממרחב שרון עצרו במהלך הלילה ארבעה מהחשודים, בהם נער בן 16 וחצי החשוד כי דקר למוות את ההרוג. הבוקר נעצר החשוד החמישי. בחקירתו קשר את עצמו החשוד המרכזי למעשה והודה בחשדות המיוחסים לו. הבוקר הוא אף שחזר את המעשה. החמישה יובאו הערב לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

בן 16 נדקר למוות במהלך ויכוח בין קבוצות נערים בפתח תקווה

במסגרת החקירה, נבדקת האפשרות כי הרקע לסכסוך הוא רומנטי. במרכז הסכסוך עמדו, על פי החשד, שני נערים. במשטרה חושדים כי הנער שנדקר לא היה קשור לסכסוך וכי הוא בסך הכול היה חבר של אחד הנערים המסוכסכים.

בן 16 נדקר למוות במהלך ויכוח בין קבוצות נערים. צילום מסך
זירת הרצח, הלילה/צילום מסך

במהלך החקירה עוכבו 19 בני אדם בתחנת המשטרה בפתח תקווה, בהם ארבעת העצורים, חשודים נוספים ועדי ראייה. חלקם מהמעוכבים כבר שוחררו לביתם, והאחרים ממשיכים להיחקר. צוות חקירה מיוחד הוקם בתחנה לאחר המקרה. "משטרת ישראל תשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להעמיד לדין את המעורבים במעשה", נמסר.

עוד חדשות מהארץ:
תינוקת בת שנה וחצי נדקרה בדרום ת"א ונפצעה קשה
מאבק התלמידים הצליח - המחירים בבית הקפה הוזלו
מנהל שיבא על שרון: "החמרה הדרגתית ואטית במצבו"

בפארק המשחקים בפינת הרחובות ברנט ואברבנאל, שם התחיל הוויכוח, לא נותר הבוקר זכר לקטטה. "אין פה בעיות בכלל", תיארה אחת השכנות, שהגיעה עם ילדיה לשחק בפארק. "לפעמים יש קצת רעש, אבל לא משהו קיצוני". שכן אחר הוסיף: "מדובר בשכונה מאוד שקטה. אין פה בעיות ולא היינו צריכים לערב את המשטרה גם אם לפעמים יש קצת רעש". על האירוע אמש אמר השכן: "לא שמעתי שום דבר ואני די בהלם שקרה דבר כזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
נער בן 16 נדקר למוות בפתח תקווה, 4 בינואר 2013. דרור עינב
19 בני אדם עוכבו לחקירה/דרור עינב

הנער נדקר למוות הלילה במהלך ויכוח בין קבוצות נערים ברחוב הירקונים בעיר. חבריו הזעיקו את המשטרה ומגן דוד אדום. חובשים ופרמדיקים שהגיעו לזירה פינו אותו במצב אנוש לבית החולים בלינסון, שם נקבע מותו. לפי שעה, לא ברור מה הוביל לקטטה ההמונית, אך בפארק בו החלה הקטטה נמצא מספר רב של בקבוקי אלכוהול.

תת-ניצב קובי שבתאי, מפקד משטרת מרחב שרון, הגיע לזירת האירוע ואמר כי מדובר ב"אירוע טרגי". לדבריו, "בחור בן 16 קיפח את חייו במסגרת סכסוך בין שתי חבורות נוער. זה אירוע מיותר לחלוטין. כרגע יש לנו מספר חשודים שנעצרו ועוד מספר חשודים שאנחנו מנסים לאתר. מדובר באירוע חריג, קיצוני. אנחנו נעשה כל שביכולתנו למצות את החקירה כמה שיותר מהר". מפקד המחוז, ניצב ברונו שטיין, הגיע גם הוא לזירה וליווה את החקירה באופן צמוד, "בשל חומרת האירוע" ,לדבריו.

זירת הרצח בפתח תקווה - נער בן 16 נדקר למוות. דרור עינב, דרור עינב
בפארק בו החלה הקטטה נמצא מספר רב של בקבוקי אלכוהול/דרור עינב, דרור עינב

פרמדיק מד"א אלכס אברמוביץ', תיאר את הזירה הקשה. "כשהגענו למקום, מצאנו נער כבן 16 שוכב פה על המדרכה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא חסר הכרה. מסביבו היו מספר נערים. התחלנו פעולות החייאה שנמשכו תוך כדי הפינוי לבית החולים בלינסון, שם נקבע מותו".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully