וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבק התלמידים הצליח - המחירים בבית הקפה הוזלו

קובי מנדל

4.1.2014 / 0:02

תלמידי השכבה העליונה בבית הספר הריאלי בחיפה מחו נגד המחירים בבית הקפה בקמפוס בית בירם - והצליחו להביא להורדת מחירים. "דור מיוחד שנלחם על איכות החיים האזרחיים שלנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צמצום מהותי בהוצאותיו של כל אחד ואחת מאתנו". תלמידי הריאלי מחוץ לבית הקפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאבקם של תלמידי בית הספר הריאלי בחיפה בקמפוס בית בירם הוכתר כהצלחה: תלמידי השכבה העליונה מחו נגד בית הקפה במקום, בשל המחירים הגבוהים בו, לטענתם. פעילי המאבק פרסמו אתמול (שישי) הודעה לציבור התלמידים בה נאמר: "לאחר מאבק ממושך של כשבוע להשיג מחירים הוגנים בבית הספר. הצלחנו למצוא את עמק השווה ולהגיע למחירון חדש, שמציג מחירים זולים השווים לכל נפש".

"הדבר יביא להוזלה של עשרות אחוזים ואף לצמצום מהותי בהוצאותיו של כל אחד ואחת מאתנו", נמסר. כך למשל, קפה גדול יעלה שבעה שקלים במקום עשרה, מרק יעלה חמישה שקלים במקום שבעה, וגם מחיר פחיות המשקה והמים עברו הוזלה – משישה שקלים לחמישה וחצי.

כותרות נוספות:
מנהל שיבא על שרון: "החמרה הדרגתית ואטית במצבו"
ראש אכ"א מזהירה: בסוף רק מי שאין לו ברירה יישאר בקבע
האמריקנים מתוסכלים: בקעת הירדן תוקעת את המשא ומתן

מנהל החטיבה העליונה, מנדי רבינוביץ', מסר בתגובה: "החינוך ניצח, מפני שראינו תלמידים בעלי עירנות ומודעות פוליטית המבינים שכדי לשנות צריך לפעול ולא רק לדבר. החינוך ניצח מפני שראינו תלמידים שמיישמים את מה שאנו אומרים להם כל בוקר וחרוט על שער הכניסה שלנו – היו מעורבים ומשפיעים, קחו אחריות על המציאות סביבכם ושנו אותה".

"זהו דור מיוחד שכבר מבין שיש כאן חזית נוספת, מעבר לחזית ההגנה על המולדת", הוסיף רבינוביץ', "חזית ההגנה על החברה, על איכות החיים האזרחיים שלנו – מחירי המזון, איכות הסביבה הירוקה וסיוע לחלשים. אגב, הם נלחמים על זה כי הם החליטו מזמן שהם יחיו כאן ולא בברלין. כי הם מתכוונים לשנות. אנחנו נמשיך לחבק אותם ולכוון אותם".

(עדכון ראשון: 20:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully