וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 16 נדקר למוות במהלך ויכוח בין קבוצות נערים

4.1.2014 / 3:08

מקרה אלימות קטלני בין בני נוער: לפי המשטרה, הנער נדקר לאחר ויכוח בין שתי חבורות נערים בפתח תקווה. הוא נדקר בחזהו ופונה במצב אנוש לבית החולים, שם נקבע מותו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יותם בן-דוד
זירת הרצח בפתח תקווה - נער בן 16 נדקר למוות. דרור עינב, דרור עינב
נדקר במהלך ויכוח. זירת הרצח, הלילה/דרור עינב, דרור עינב

נער בן 16 נרצח הלילה (שבת) בדקירות סכין, ככל הנראה במהלך ויכוח שנקלע אליו ברחוב הירקונים בפתח תקווה. הנער נדקר בבטנו ופונה על ידי צוות מד"א לבית החולים בילינסון בעיר כשהוא במצב אנוש. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה, אך עם ההגעה לבית החולים נאלצו הרופאים במקום לקבוע את מותו של הנער.

לפי חקירה ראשונית של המשטרה, שתי קבוצות של בני נוער המתגוררים בפתח תקווה החלו להתווכח באמצע אחד הרחובות במרכז העיר. בעיצומו של הוויכוח החלו חברי אחת הקבוצות לרדוף אחר חברי הקבוצה השנייה כשבמהלך המרדף נדקר הנער. שני נערים תושבי העיר עוכבו לחקירה בחשד למעורבות במעשה. כעת פועלים במשטרה לאתר מעורבים נוספים.

עוד בנושא:
חיסול בבני ברק: גופת נער שנעדר משבת נמצאה בעיר
תינוקת בת שנה וחצי נדקרה בדרום ת"א ונפצעה קשה
אב מצרפת שזעזע את המדינה ברצח ילדיו התאבד במעצר

נער בן 16 נדקר למוות בפתח תקווה, 4 בינואר 2013. דרור עינב
שני נערים תושבי פתח תקווה עוכבו לחקירה בחשד למעורבות במעשה/דרור עינב

פרמדיק מד"א אלכס אברמוביץ שהגיע למקום בניידת טיפול נמרץ וטיפל בנער סיפר: "כשהגענו ראינו על המדרכה נער כבן 16 שוכב כשסביבו מספר נערים, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה ודופק ועם מספר דקירות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה שנמשכו תוך כדי הפינוי לבית החולים ולצערנו לאחר זמן קצר הרופאים נאלצו לקבוע את מותו".

נער בן 16 נדקר למוות בפתח תקווה, 4 בינואר 2013. דרור עינב
הנער פונה במצב אנוש לבית החולים, שם נקבע מותו/דרור עינב

ביום שני האחרון, נמצאה גופתו של נער בן 17 ברחוב הצבי בבני ברק. תחילה חשבו במשטרה כי מדובר בהתאבדות, אך כאשר הגיעו אנשי המעבדה לזיהוי פלילי למקום, הם סרקו את הזירה ואיתרו ממצאים המעידים על כך שמדובר באירוע פלילי. צעיר בן 18.5 נעצר בחשד שהיה מעורב בגרימת מותו של הנער. על פי גרסת החשוד, הוא היה האחרון שראה את הנער, משום שהסיע אותו לפרדס כץ בשבת האחרונה.

זירת הרצח בבני ברק, דצמבר 2013. דרור עינב
תחילה חשבו במשטרה כי מדובר בהתאבדות. זירת האירוע/דרור עינב

בעקבות היעדרותו של הנער מביתו מאז יום שבת שעבר, פתחה המשטרה בחקירה וערכה חיפושים אחריו, במקביל למאמצי הורי הנער לאתר את בנם בעיר. בשעות הצהריים של יום שני מצאו שוטרים את גופתו של הנער בתעלה ברחוב.

גופתו נמצאה בתוך סבך צמחייה כשהיא חרוכה והדבר הקשה על חוקרי מרחב דן לגלות סיבת המוות. לנער היו בעבר תיקים במשטרה בגין עבירות מתחום הרכוש. במשטרה חושדים כי הרקע לרצח הוא סכסוך פלילי אבל לא שוללים כיוונים נוספים. החקירה הוטלה על צוות חקירת פשעים של מרחב דן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully