וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בבני ברק: גופת נער שנעדר משבת נמצאה בעיר

30.12.2013 / 16:55

משפחת הנער בן ה-17 הודיעה למשטרה כי לא שב לביתו ממוצ"ש. שוטרים שגילו היום את גופתו סברו תחילה שהתאבד, אך עלה חשד כי הוא נרצח. המשטרה: אין קשר לניסיון החיסול אתמול

צילום: דניאל בוק, דוד קורן; עריכה: טל רזניק; קריינות: לירון בארי

נער בן 17 שגופתו נמצאה היום (שני) ברחוב הצבי בבני ברק – נרצח. כך עולה מחקירת המשטרה שנפתחה בעקבות היעדרותו של הנער מביתו מאז יום שבת. אתמול פנו הוריו של הנער לתחנת המשטרה והודיעו כי בנם נעדר. המשטרה ערכה חיפושים אחריו, במקביל למאמצי ההורים לאתר את בנם בעיר. בשעות הצהריים מצאו שוטרים את גופתו של הנער בתעלה ברחוב הצבי בבני ברק ותחילה סברו כי מדובר בהתאבדות.

עוד בוואלה! חדשות:
לכודים בקוטב: "רואים סרטי אסונות ומחכים לחילוץ"
הדיירים רומו והחשמל נותק: "למה החוב מוטל עלינו?"
לראשונה: לבנון ירתה על מטוסים סורים שתקפו בשטחה

כאשר הגיעו אנשי מעבדה לזיהוי פלילי למקום, הם סרקו את הזירה ואיתרו ממצאים המעידים על כך שמדובר באירוע פלילי. הנער מוכר למשטרה אך לפי שעה אין קשר לניסיון החיסול שאירע אתמול בבני ברק.

זירת הרצח בבני ברק, דצמבר 2013. דרור עינב
מקום מציאת הגופה, היום בבני ברק/דרור עינב

לפי שעה לא ברור כיצד הוא נרצח. גופתו נמצאה בתוך סבך צמחייה כשהיא חרוכה והדבר הקשה על חוקרי מרחב דן לגלות סיבת המוות. לנער היו בעבר תיקים במשטרה בגין עבירות מתחום הרכוש. במשטרה חושדים כי הרקע לרצח הוא סכסוך פלילי אבל לא שוללים כיוונים נוספים. החקירה הוטלה על צוות חקירת פשעים של מרחב דן.

מפקד מרחב דן, ניצב-משנה שמעון לביא, אמר: סמוך לשעה 11:30 מצאו צוותי משטרה את גופתו של הקטין, כשעליה סימני חריכה". הורי הנער זיהו את גופתו במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
זירת הרצח בבני ברק, דצמבר 2013. דרור עינב
זירת הרצח בבני ברק, דצמבר 2013/דרור עינב

הבוקר עצרו שוטרים שני חשודים בניסיון החיסול שאירע אמש בעיר, שבו נפצע מירי יהודה קטלן, בן 24 המוכר למשטרה. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר במצב אנוש. שני העצורים, תושבי פתח תקווה בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו בנמל התעופה בן גוריון, כאשר לפי החשד ניסו להימלט מהארץ לאחר המעשה.

זירת הרצח בבני ברק, דצמבר 2013. דרור עינב
זירת הרצח בבני ברק, דצמבר 2013/דרור עינב

"היה במקום הלא הנכון, בזמן הלא נכון"

במרחב דן הביעו סיפוק ממעצרם של שני העבריינים מבני ברק, החשודים במעורבות בניסיון החיסול בעיר. הם נעצרו על כבש המטוס דקות לפני שהמריאו לספרד, משם תכננו על פי החשד להימלט לתאילנד. מעצרם הוארך היום בבית משפט השלום בתל אביב בשישה ימים. גורמים במשטרה ציינו כי "לא מדובר בעצורים שאמורים להשתחרר בקרוב. יש ראיות נגדם".

מחקירת המשטרה עולה כי השניים הזמינו את הכרטיסים לאחר הירי. במשטרה חודשים כי הרקע לניסיון החיסול הוא סכסוך כנופיות על רקע שליטה בתחום הסמים באזור.

צעיר בן 24 נורה בבני ברק, דצמבר 2013. דרור עינב
זירת ניסיון החיסול בבני ברק, אתמול/דרור עינב

בעקבות מציאת גופתו של הנער היום, הגיעו בני משפחה, חברים ומכרים הגיעו לבית משפחתו של הנער בבני ברק. אחד מחבריו סיפר כי הוא היה "ילד טוב, אף אחד לא יכול להגיד עליו משהו רע. יכול להיות שהוא היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון". חבר נוסף סיפר: "ראיתי אותו בפעם האחרונה ביום שישי. ממוצאי שבת הוא לא הגיע הביתה. הלילה ראיתי את אבא שלו מסתובב פה בבני ברק. הוא חיפש אותו ושאל עוברי אורח אם מישהו ראה את בנו".

ניסיון החיסול אתמול בבני ברק הירי התרחש ברחוב השומר, סמוך לכביש גהה, כאשר קטלן נורה בשעה שישב עם חבריו במקום. שני החשודים נמלטו מהמקום במכוניתם. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, תוך כדי פעולות החייאה וכשהוא פצוע בפלג גופו העליון. הרקע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים, ואין זו הפעם הראשונה שבה מנסים לחסל את הפצוע, תושב בני ברק המוכר מתחום האלימות והרכוש. "בפעילות נחושה של מרחב דן הצלחנו לשים את ידינו על שני מעורבים כמה דקות לפני הטיסה שלהם", אמר נצ"מ לביא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully