וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב מצרפת שזעזע את המדינה ברצח ילדיו התאבד במעצר

בחודש מאי שיסף ג'וליאן סטיבנסון את גרונותיהם של מתיו בן ה-10 וקרלה, בת 5, כשראה אותם לראשונה אחרי שלוש שנים מאז שנפרד מאשתו. הוא נמלט מהזירה ברכיבה על גלגיליות

עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

ג'וליאן סטיבנסון, החשוד ברצח שני ילדיו, נמצא השבוע תלוי ללא רוח חיים באולם ההתעמלות בכלא ליון בצרפת, בזמן שהיה נתון במעצר והמתין למשפטו. סטיבנסון, בן 48, נעצר במאי 2013 אחרי שגופות ילדיו, מתיו בן ה-10 וקרלה בת החמש, נמצאו בדירתו בפרברי ליון. בחקירתו סיפר לשוטרים כי הוא שיסף את גרונם.

האב, שהתגורר בעבר בבריטניה, כונה אחרי הפרשה "רוצח הגליגליות" מכיוון שנמלט מהזירה כשהוא רוכב על סקטים. זו הייתה הפעם הראשונה שילדיו היו עמו לבדם, מאז שנפרד שלוש שנים קודם לכן מאמם הצרפתייה, סטפני מורלט. בשיחה עם חוקרי המשטרה, הודה סטיבנסון כי הוא בילה את אחר הצהריים של אותו יום בשתייה לשוכרה וכשהאם צלצלה בפעמון הכניסה של ביתו כדי לקחת את ילדיה לביתם, הוא חש כי הכעס השתלט עליו, ורצח אותם. במשטרה טענו שלא ניתן היה לחזות מראש את מעשיו של סטיבנסון, ואמרו כי "הדם עלה לו לראש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ילדי הרוצח: מתיו וקרלה סטיבנסון, בני עשר וחמש/מערכת וואלה, צילום מסך

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

לאחר הרצח, יצא סטיבנסון מדירתו. אשתו לשעבר, שעמדה בחדר המדרגות, ראתה אותו נמלט מהבניין, כשהוא כאמור רכוב על גלגיליות. מאוחר יותר באותו היום הוא נעצר על ידי המשטרה, שמסרה כי הוא היה מכוסה בדם. בנוסף, נמצאה בדירתו סכין מגואלת בדם.

סטיבנסון נחקר תחת הזהרה בחשד לרצח קטינים ללא תכנון מראש - עבירה שעונשה המרבי הוא מאסר עולם. הוא הורשע בעבר במקרים של אלימות במשפחה, והוצא נגדו צו האוסר לו להתראות עם ילדיו ללא פיקוח אדם נוסף.

מספר ימים לאחר הרצח, השתתפו יותר מ-300 בני אדם בצעידה דרך צ'רנטוני, העיירה בה התגוררו הילדים. דובר משרד החוץ הצרפתי התייחס להתאבדותו של האב ואמר: "אנחנו מודעים למותו של אזרח בריטי בכלא הצרפתי ב-30 בדצמבר 2013 ואנו מספקים ייעוץ מקצועי למשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully