וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה: מחירי הדלק עלו ב-5 אגורות - שוב

ליטר בנזין 95 עולה 7.45 שקלים לליטר, עלייה של 0.68%. בחודש שעבר עלה מחיר הדלק ב-8 אגורות, כך שאפשר אולי להתנחם בעלייה "המתונה" המקדמת את השנה האזרחית החדשה

מחיר הדלק זינק ל-8.25 שקלים, ספטמבר 2012. דרור עינב
עלייה נוספת במחירי הדלק לצרכן/דרור עינב

בזמן שחוגגים רבים "תידלקו" עצמם במשקאות אלכוהוליים במסיבות הסילבסטר, ייתכן שהיה יעיל יותר, ובוודאי זול יותר, לתדלק תחילה את הרכב. הלילה (בין שלישי לרביעי), עם המעבר לשנה האזרחית החדשה, עלו שוב מחירי הדלק הנמצאים בפיקוח ונמכרים לצרכן בתחנות הדלק, והפעם בחמש אגורות לליטר.

עוד בוואלה! חדשות:
צפו במופע הזיקוקים באוסטרליה לציון 2014
גם הדיקטטור צריך לבלות: קים ג'ונג-און יצא לסקי
לא פשוט להיות שופט: הדילמות האתיות של שופטינו

המחיר המירבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 7.45 שקלים לליטר, עלייה של 0.68%. עמלת תדלוק במשאבה המיועדת לתדלוק על ידי עובד תחנת התדלוק תעמוד על 18 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מהחודש הקודם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחיר המירבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (לא כולל מע"מ) לא יעלה על 6.31 שקלים לליטר, עלייה של ארבע אגורות מהחודש הקודם (0.64%). עמלת תדלוק במשאבה המיועדת לתדלוק על ידי עובד תחנת התדלוק (לא כולל מע"מ) תעמוד על 15 אגורות לליטר, ללא שינוי מהחודש הקודם.

בחודש נובמבר עלו מחירי הדלק שבפיקוח בשמונה אגורות והאמירו ל-7.40 שקלים לליטר (1.09%). המחיר באילת עלה בשבע אגורות ל-6.27 שקלים לליטר.

עדכון ראשון: 23:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully