וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב בריטי שיסף גרונם של ילדיו ונמלט על גלגיליות

משטרת צרפת חוקרת את האיש שהתגורר בצרפת, בחשד כי רצח את שני ילדיו, בני 5 ו-10, כשהגיעו לביקור בביתו. גרושתו, שחששה מהביקור, שבה לדירה וראתה את בגדיו מוכתמים בדם

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

אזרח בריטי נחקר היום (ראשון) בידי משטרת צרפת בחשד כי שיסף את גרונם של שני ילדיו. גופות הילדים, בני חמש ועשר, נמצאו בדירת האב בסנט פריסט, פרבר של העיר ליון. גורם המקורב לחקירה אמר לסוכנות הידיעות AFP כי נמצאה סכין, שעל פי החשד שימשה ככלי הנשק.

על פי הדיווחים, הגבר התגרש לאחרונה מאשתו, שעזבה את הבית עם רכושם ועם ילדיהם, ואשר התגוררו עמה במחוז מזרחי של צרפת לאחר שזכתה במשמורת עליהם. הגורם סיפר כי האב, בן ה-48, היה רשאי לבקר את הילדים אך רק בנוכחותו של אדם נוסף. לדבריו, זו הייתה הפעם הראשונה שהוא לקח את ילדיו לדירתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

האב אסף את הילדים ביום שישי האחרון, והאם, שחששה מהביקור, שבה אל דירתו. היא סיפרה כי כשהגיעה, ראתה את בעלה לשעבר כשבגדיו מוכתמים בדם בחדר המדרגות של הבניין. עיתון צרפתי דיווח כי מספר עדי ראייה הבחינו באיש נמלט מהזירה על גלגיליות. "השכנים המומים כולם", סיפר אחמד בנגודה, המתגורר סמוך למשפחה, והוסיף כי בני הזוג נפרדו לפני מספר שנים. האב, כאמור, נעצר והובא לחקירה. משרד החוץ הבריטי הודיע כי הוא חוקר "בדחיפות" את הפרשה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully